veel plezier ermee
️
Re: Wat drink je nu?
4262Och lekker espressootje van het HK de Meson..., heb de brewratio en temperatuur wat aangepast, lekkere volle body.
️
️
4263Koffie van Brandzaak, de Latin Blend. Lekker zoet
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
4264Manhattan ga ik proberen, alleen nog iets vers
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
4265Dat wordt een feestje! Geniet ervan.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4266Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!
️
️
4267Ik had 3 soorten espresso roast meegenomen inderdaad tijdje geleden.gilleko B. schreef: di 26 sep 2023, 10:21 Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!
️
Frans had 120+ gemeten, bijna cinnamon roast
Ik heb het uiteindelijk gefrustreerd weggegooid
Misschien zijn hun smaakprofielen ook beter voor de filter.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs
4268Ik heb voor espresso nog nooit die van hun geproefd van hun, ik brand alles voor espresso zelf dus koop nooit koffie voor espresso. Maar de filterkoffie die ik van hun heb gehad waren wel bijzonder. 1 smaakte bijna naar bubblegum perzik. Hele leuke ervaring!Hk87 schreef:Ik had 3 soorten espresso roast meegenomen inderdaad tijdje geleden.gilleko B. schreef: di 26 sep 2023, 10:21 Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!
️
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4269Ik zou je de zak die ik hier nog heb staan kunnen toezenden. Had hem nog staan voor als Roman eens langs zou komen maar als jij ervan kan genieten ook leuk!bobbee schreef: di 26 sep 2023, 12:02Ik heb voor espresso nog nooit die van hun geproefd van hun, ik brand alles voor espresso zelf dus koop nooit koffie voor espresso. Maar de filterkoffie die ik van hun heb gehad waren wel bijzonder. 1 smaakte bijna naar bubblegum perzik. Hele leuke ervaring!Hk87 schreef:Ik had 3 soorten espresso roast meegenomen inderdaad tijdje geleden.gilleko B. schreef: di 26 sep 2023, 10:21 Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!
️
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4270Ja mocht je de ramen van de buren er niet mee hebben ingegooid, dan kunnen de meteoriet-bonen van Spicekix erbij om de maalschijven een kosmisch vuur aan de schenen te leggen.
️
️