Ik ben het nu zat dat gokken naar de temperatuur.
Past een standaard metertje van eric op mijn Andrea?
En waar krijg ik hem het goedkoopste?
Anybody?
Re: eric's
2Volgens mij wel maar stuur Eric Svendson gewoon een mail om informatie; erics@erols.com
Eric is een hele aardige behulpzame vent, de kosten zijn een 120 dollar.
Skål!
Eric is een hele aardige behulpzame vent, de kosten zijn een 120 dollar.
Skål!
3De Andrea heeft toch een E61? Dan past de Erics er op. Dat ding is een beetje een uit de hand gelopen hobby, en volgens mij niet commercieel verkrijgbaar maar allen bij Eric Svendsson zelf.
Ik kan het je trouwens zeer aanbevelen, die thermometer. Mijn espresso-leven is er een stuk relaxter door geworden.
Lees dit draadje, staat alles in: http://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=1110" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan het je trouwens zeer aanbevelen, die thermometer. Mijn espresso-leven is er een stuk relaxter door geworden.
Lees dit draadje, staat alles in: http://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=1110" onclick="window.open(this.href);return false;
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
4heeft iemand van jullie een gedetailleerde foto van die adaptor en het merk van het metertje?
5Op de site chris coffee service bij de accesoires staat een foto van de meter en de adapterset.
Chris coffee service koopt ze direct van eric
Chris coffee service koopt ze direct van eric
6http://www.chriscoffee.com/products/hom ... mometerkit" onclick="window.open(this.href);return false;
Link naar de site
Link naar de site
7Als ik de verschillende foto's zie is de adapterset steeds gelijk maar heb je drie soorten thermometers
Taylor 3516 (alleen fahrenheit)
Taylor 9840( F en C)
Taylor 524 (F en C)
Via google foto's van de metertjes te zien
Taylor 3516 (alleen fahrenheit)
Taylor 9840( F en C)
Taylor 524 (F en C)
Via google foto's van de metertjes te zien
8Zo'n metertje kost via amazon net geen tientje.Zo'n adapterserje kost bij mijn HD mannetje denk ik 10 ero voor mijn oliedrukmeter.
Met 120 euro worden we genaaid.
Ik ga zo'n metertje kopen en het adaptertje knutsel ik zelf wel in mekaar.
Kan iemand me een detail foto van de adapterset sturen?
Als het werkt maken we op Koffiepraat onze eigen E61 metrtjes voor een fractie van de prijs.
Kan iemand me een detail foto van de adapterset sturen?
Als het werkt maken we op Koffiepraat onze eigen E61 metrtjes voor een fractie van de prijs.
10Vergeet niet de verzendkosten vanuit de USA naar NL, die zijn inbegrepen in de 120 dollar, het zijn dus dollars en geen euro's.cremalover schreef:Zo'n metertje kost via amazon net geen tientje.Zo'n adapterserje kost bij mijn HD mannetje denk ik 10 ero voor mijn oliedrukmeter.
Zelf maken is bijna altijd goedkoper, moet je het wel kunnen en daar ook nog eens zin en tijd voor hebben. En wat kost jij per uur? Om nu gelijk te gaan roepen dat we genaaid worden En waarom je we vermeld, ik voel dat totaal niet en heb tot grote tevredenheid en zonder enkele moeite die 120 dollar aan Eric betaald.