Van mij mag alles maar ben niet obstinaat. Ik praat enkel voor mijzelf als ik iets zeg, eigenijk net zoals iemand iets zegt die overtuigd is van een dure aanschaf van iets en daarmee op extreme hoogte beland, dan zeg en vind ik iets anders. De enige reden dat ik op dure aankopen reageer is omdat het niet nodig is om goede koffie te krijgen terwijl dat wel vaak zo wordt gepresenteerd. Ja, daar vind ik wat van. Ben ik dan obstinaat? Dan is degene die overtuigd is dat nog duurdere spullen en accesoires nodig zijn ook obstinaat maar dan aan de andere kant van het spectrum. Ieder deelt zijn standpunt. En waar hebben we het over, als ik optel wat ik heb staan is dat in mijn beleving al flink wat geld en geen budget spul. Ja, ergens ligt een grens voor mij.
Alles prima, zolang niemand de mond wordt gesnoerd.
(ps; ik heb prima persoonlijk contact met Erik82. Wij kennen elkaar al jaren en weten exact hoe wij de hobby benaderen. Hij op zijn manier, ik op mijn manier en wanneer we het niet eens zijn, prima. Ik beweer ook nergens dat een SWORKS filterbakje niet zou werken maar wel dat ik het een tikkie overdreven vind
om zo'n uitgave te doen voor het minimale effect ervan. Zou ik niet ervoor over hebben. )
Andere lezen mee en kunnen zelf hun conclusie trekken bij welke aanpak ze het meeste aansluiting vinden.