Cappuccino met bonen van Romcaffe
Ps. Het moet een zwaan voorstellen 🦢
Re: Wat drink je nu?
4353Deze onder andere. Lekker excentriek koffietje. On-Nederlandse filterkoffie.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4354Mooie foto ook!bobbee schreef: zo 29 okt 2023, 08:55
Deze onder andere. Lekker excentriek koffietje. On-Nederlandse filterkoffie.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4355De Classic Colombia van het Hoofdkwartier. Heerlijk zoet en licht kruidig....helemaal goed!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
4356Prachtige foto, onbgrepen en onhandelbare keiharde boon voor een espressomachine maar wel een bijzondere filterkoffie. Ik zal nog eens een zakje scoren voor filter.bobbee schreef:
Deze onder andere. Lekker excentriek koffietje. On-Nederlandse filterkoffie.
Trotzdem, nu koffie van de maand van het Hoofdkwartier. Laat ik nog even rusten en dan het masjien in. DIe herfstkoffie werd vorig jaar door vele leden dankbaar ontvangen en mede in verband daarmee bij deze door mij deze heiligverklaring. Amen.
️
4357Dank!
Leuke blend ook van HK, een malabar met wat Colombia. Doen ze goed daaro!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4358Ik vind het jammer van de Malabarbobbee schreef: vr 03 nov 2023, 10:03 Dank!
Deze boon moet niet gemengd worden.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
4359Hoe dan ook, tis best een tongstrelende assemblage.ronald22 schreef:Ik vind het jammer van de Malabarbobbee schreef: vr 03 nov 2023, 10:03 Dank!
️
4360Dat wordt bepaald door de smaak, ik heb het niet geproefd. Jij wel?ronald22 schreef:Ik vind het jammer van de Malabarbobbee schreef: vr 03 nov 2023, 10:03 Dank!