Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1507
Die € 6,98 is een welkomstdeal. Als ik inlog (als bestaande klant) om te bestellen is de prijs ineens € 12,07.
Dus ik heb me afgemeld en op andere wijze aangemeld (via Google of Facebook) en heb € 6,98 betaald.
Wachten op Black Friday kan natuurlijk ook ;)
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

1508
Frup schreef:Die € 6,98 is een welkomstdeal. Als ik inlog (als bestaande klant) om te bestellen is de prijs ineens € 12,07.
Dus ik heb me afgemeld en op andere wijze aangemeld (via Google of Facebook) en heb € 6,98 betaald.
Wachten op Black Friday kan natuurlijk ook ;)
Ja die 6 euro verdween en heb 2 x rond de twaalf betaald. Okay I'll live. Rare Chinezen.

Afbeelding

1509
fransg schreef: za 28 okt 2023, 20:40 Okee zorg ik voor
MBT de puckscreen, waarvoor nogmaals dank voor het lenen Frans:

Vandaag had ik wat meer tijd om te spelen en heb in ieder geval vast kunnen stellen dat het voor smaak, bij mij, helemaal niets doet. Ik had 4 espresso gemaakt, om en om met en zonder puckscreen. Kopjes op de onderkant gemarkeerd en mijn partner ze even laten husselen. Geen merkbaar verschil te detecteren. Dat kan natuurlijk simpelweg bij mij het geval zijn omdat de machine van zichzelf al een aardige waterverdeling op de douche heeft, maar het voegt naar mij op smaak dus niets toe.

De andere, misschien belangrijkere reden om het te gebruiken is dus workflow of gebruiksgemak. Maar bij mij kuukelt hij niet altijd gemakkelijk van de puck af en dan moet ik hem dus toch uit de uitkloplade vissen. Dan is dat ding best heet en vooral vies dus moet hij worden afgespoeld. Ik ga nog even met wat andere filterbakjes en andere bonen proberen maar ik heb niet het gevoel dat het voor mij iets doet.