Re: La Marzocco Linea Mini

323
Zie nu ook zoiets voorbij komen. Schijnt dat je er ook een nieuwe Acaia Lunar weegschaal voor aan moet schaffen a €400 in Duitsland en €500 in Nederland.

Dat is me net even iets teveel van het goede, ook al zal mijn huidige Lunar ook nog wel wat opleveren. Ik doseer mijn koffie ook liever op doorlooptijd dan output. Bij een lungo of ristretto is de smaak vaak wel goed, maar zodra je buiten de 25-35 seconden range komt is dat geen zekerheid.

https://home.lamarzoccousa.com/product/ ... ght-lunar/

(Spuit11 zie ik nu als ik de vorige pagina lees)
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

Re: La Marzocco Linea Mini

327
Ik moet maar even terug gaan lezen denk ik in dit topic... Ik heb mijn Mini al best een tijdje. Toch wel wat upgrades uitgevoerd:

- Connected version
- IMS douche scherm geplaatst
- 0.6mm injector

De brew-by-weight is een leuke feature als je nog geen weegschaal hebt denk ik, maar best een kostbare feature zo.

Ik heb laastst bij service wel de vacuüm breaker voor stoom vervangen, aangezien die stuk was gegaan. Voor de rest niet heel veel problemen gehad met de Mini. Althans niet iets wat met een beetje gezond verstand makkelijk was op te lossen.

Mijn mini hangt aan de waterleiding, dus ik was erg blij met de pre-infusie optie die een tijdje terug erbij is gekomen.