[TKA] Rocket R Nine One / R91

1
Ha allen. Onlangs kwam mijn Marktplaatsadvertentie al even langs in het ‘gespot-topic’, hoogste tijd dus om hem ook eens hier aan te bieden.

Ik dent dat de Rocket Nine One weinig toelichting nodig heeft: topmodel van Rocket, met handmatige of automatische pressure profiling (hij heeft een gear pump… is daar eigenlijk een goed Nederlands woord voor haha?).

Machine is twee jaar oud en komt met factuur van CasaBarista. De machine wordt geleverd met de originele houten accessoirekist van Rocket met daarin een bodemloze filterdrager, 2- en 1-kopsfilterdrager, 3 IMS-filterbakjes, een blindfilter en verschillende stoomtips. De machine is in die tijd zeer goed onderhouden. Er is gefilterd water gebruikt en de machine is periodiek geblindfilterd.

Bezichtigen is mogelijk in Rotterdam (Zuid). Hij staat op Marktplaats voor € 3900, de forumprijs is € 3750.

Meer informatie is te vinden op de Marktplaatsadvertentie: https://link.marktplaats.nl/m2039208586

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: [TKA] Rocket R Nine One / R91

4
Eerlijk gezegd vraag ik me af of de You wel echt een verbetering gaat zijn. Het is en blijft een hele dure veredelde E61. Dan zou ik eerder naar iets met een verzadigde groep kijken of een moderne hevel.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60