Zoals jullie wellicht weten zijn we weer druk met de voorbereiding voor Beleef Koffie | Beleef Thee 2011. Het evenement gaat plaatsvinden op 15 & 16 mei 2011 in de Jaarbeurs te Utrecht.
Heb je ideeën of tips die een goede toevoeging zouden zijn voor dit evenement, laat het ons weten!
Wat belangrijk is om te weten ,is dat het evenement zich primair richt op Horeca en Retail en hiermee dus een vakevenement is. Er gaan meer spannende dingen gebeuren tijdens de volgende editie zoals je hier kunt lezen in onze laatste nieuwsbrief >>
We zien je bijdrage graag tegemoet. Bij voorbaat onze hartelijke dank!
Re: Ideeënbus Beleef Koffie | Beleef Thee 2011
2Ik vond het thee gebeuren op beurs vorig jaar wat afwijkend. Het leek de mensen in de thee-standjes vooral te gaan om het direct verkopen van thee aan bezoekers. Dit terwijl alle koffie-industrie-standjes hun apperatuur lieten zien en demonstraties gaven. Dit laatste lijkt me meer geschikt voor een vakbeurs.
Verder, misschien kan je een bedrijf vinden die wilt laten zien wat het verschil is tussen senseo/nescafe en echte espresso/koffie (met proevingen en uitleg, enz) voor al die toprestaurants die tegenwoordig senseo/nescafe aanschaffen (zo las ik ergens hier
)
Verder, misschien kan je een bedrijf vinden die wilt laten zien wat het verschil is tussen senseo/nescafe en echte espresso/koffie (met proevingen en uitleg, enz) voor al die toprestaurants die tegenwoordig senseo/nescafe aanschaffen (zo las ik ergens hier