Re: De LONDINIUMs afdeling

1171
cremalover schreef: vr 01 dec 2023, 11:13
fransg schreef: do 30 nov 2023, 20:19
Pimmedoris schreef: do 30 nov 2023, 20:00 Idd, @frans waar haal je dat gereedschap?
https://londiniumespresso.com/store/acc ... uct_id=348

remtoolprijs.png
IMG_9077-800x800.jpeg
Handig apparaat.Een must have voor de gesleevde leveraar.
Een must-have voor gereedschapshoarders en onderhoudsmonteurs, maar wanneer je als thuisgebruiker je machine goed water voert zie ik echt geen enkele reden waarom je die sleave er ooit uit zult moeten halen. Toch?!

1172
Pti schreef:
cremalover schreef: vr 01 dec 2023, 11:13
fransg schreef: do 30 nov 2023, 20:19 https://londiniumespresso.com/store/acc ... uct_id=348

remtoolprijs.png
IMG_9077-800x800.jpeg
Handig apparaat.Een must have voor de gesleevde leveraar.
Een must-have voor gereedschapshoarders en onderhoudsmonteurs, maar wanneer je als thuisgebruiker je machine goed water voert zie ik echt geen enkele reden waarom je die sleave er ooit uit zult moeten halen. Toch?!
Kan ik wel beamen, de Londinium uit 2013 en de R die ik nu heb hadden nauwelijks vervuiling op die plek.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1175
cremalover schreef:Antwoord op youtjoeb.
Het orakel.
De antwoorden. Bedankt maar ik heb dat allemaal al gedaan. Het blijft zo. Snap er niks van.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1177
cremalover schreef:
bobbee schreef: vr 01 dec 2023, 15:01
cremalover schreef:Antwoord op youtjoeb.
Het orakel.
De antwoorden. Bedankt maar ik heb dat allemaal al gedaan. Het blijft zo. Snap er niks van.
Heb je alles helemaal gedemonteerd?
Ja. Alles. En rubbers vernieuwd etc.

1180
Kon ik ontdekken maar het is ook alle kanten op dat het knakt enzo. En niet goed terug springt. Vanochtend was de druppel , heet water over mijn arm en brandwond omdat ding niet terug sprong.
Oh, ik heb geen vijver anders had ik de oplossing al gevonden.