Ik zou anderen niet aanraden dit advies te volgen want de boel is bij mij nu afgebroken.
Re: Subminimal NanoFoamer Pro
11LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Ik zou anderen niet aanraden dit advies te volgen want de boel is bij mij nu afgebroken.
Goed nieuws. Ik heb bericht van de leverancier en er komt een nieuwe volledige deksel + stang combinatie. Deze gaat hij versturen en verwacht ik snel te ontvangen.
Ik zal deze persoonlijk controleren en instellen zoals we ook ons demo model ingesteld hebben en toesturen wanneer deze binnen komt.
Kan hij niet gewoon een deksel+stang combinatie van een voorraaditem toesturen, en dan later de losse deksel+stang daar weer bij doenfransg schreef: vr 15 dec 2023, 14:10 Pracht nieuws van Van Pommeren:
Goed nieuws. Ik heb bericht van de leverancier en er komt een nieuwe volledige deksel + stang combinatie. Deze gaat hij versturen en verwacht ik snel te ontvangen.
Ik zal deze persoonlijk controleren en instellen zoals we ook ons demo model ingesteld hebben en toesturen wanneer deze binnen komt.
Dat kan NIET.robinfcb schreef: vr 15 dec 2023, 15:19 Kan hij niet gewoon een deksel+stang combinatie van een voorraaditem toesturen, en dan later de losse deksel+stang daar weer bij doen