Te koop aangeboden: Mahlkönig Vario
Staat: Defect (zie omschrijving)
Omschrijving: Te koop omdat m’n nieuwe molen (Timemore Sculptor 078S) eindelijk binnen is. De molen heeft een productiedatum van 11/11, dus is een kleine 12 jaar oud. Een half jaartje geleden is ie gestopt met werken. Ik heb ‘m toen open gemaakt en helemaal schoongemaakt. Hij was erg vies van binnen. Daarna heeft ie het weer een half jaartje goed gedaan tot vlak voordat m’n nieuwe molen gearriveerd is. Ik weet niet wat er mee mis is. Ik heb zelf geen tijd om er naar te kijken en om ‘m werkend te krijgen. Hij is dus voor iemand die zin heeft om ‘m weer werkend te maken of voor iemand om ‘m te kanibaliseren voor reserve onderdelen. Zoals op de foto te zien is heb ik ooit de plastic portafilterhouder vervangen door een zwaardere RVS-uitvoering die een stuk degelijker aanvoelt dan wat er origineel meegeleverd was.
Ik lees in de regels dat ik verplicht ben een vraagprijs te noemen. Voor de vorm noem ik dan maar 50 euro. Maar feit is dat hij hier in de weg staat dus als er binnen 2 weken geen 50 geboden is gaat ie weg tegen wat iemand ervoor kwijt wil met een minimum van 0 euro. Onder de 0 euro ga ik niet
Afhalen kan in gemeente Rheden. Ik ben ook geregeld in Rotterdam dus kan ‘m daar ook afgeven.
[TKA] Mahlkönig Vario (defect) [en hij is weg]
1
Laatst gewijzigd door pip81 op vr 22 dec 2023, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Rancilio Silvia V6 | Timemore Sculptor 078s