Re: De LONDINIUMs afdeling

1301
cremalover schreef: zo 28 jan 2024, 08:49 Hoeveel werk is zo' n filmpje Frans? Qua tijd.
Deze was een hoop werk, 3 uur filmen, 3 uur editen.
cremalover schreef: zo 28 jan 2024, 08:49 Gebruiken jullie een iPhone of een echte camera?
Ik heb een nieuwe iPhone maar gebruik toch liever de oude Leica Q2. Bij heel weinig licht, als het bewolkt is of als we achter in de donkere keuken filmen kan die het eruit laten zien alsof er zat licht is.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1302
fransg schreef:
cremalover schreef: zo 28 jan 2024, 08:49 Hoeveel werk is zo' n filmpje Frans? Qua tijd.
Deze was een hoop werk, 3 uur filmen, 3 uur editen.
cremalover schreef: zo 28 jan 2024, 08:49 Gebruiken jullie een iPhone of een echte camera?
Ik heb een nieuwe iPhone maar gebruik toch liever de oude Leica Q2. Bij heel weinig licht, als het bewolkt is of als we achter in de donkere keuken filmen kan die het eruit laten zien alsof er zat licht is.
Bij ons, toen je Kees van zijn vieze sleeves kwam verlossen, gebruikte je ook die Leica toch? Een mooi eenvoudig kastje maar door die naam weet je dat het tot veel in staat moet zijn

1303
omeCo schreef: zo 28 jan 2024, 11:09 Bij ons, toen je Kees van zijn vieze sleeves kwam verlossen, gebruikte je ook die Leica toch? Een mooi eenvoudig kastje maar door die naam weet je dat het tot veel in staat moet zijn
Klopt. Met de grote zware Canon die ik vroeger had was ook veel mogelijk maar kostte meer moeite en gesjouw met kilo's aan lenzen. De kleine Leica is heel braaf en makkelijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

De LONDINIUMs afdeling

1304
Blackbirdmanf schreef:
manduca schreef: wo 24 jan 2024, 16:36 En ik in Utrecht…. Al heb ik geen (R)(24). Maar het idee is hetzelfde.
Dat is mooi dichtbij en ik ben met enige regelmaat in Utrecht. Ik zal je even een PB sturen.
Hoog bezoek gehad vandaag van blackbirdmanf! En ook boyj79 kwam even een paar puckscreens droppen. Dus het was een gezellige boel!
Laatst gewijzigd door manduca op zo 28 jan 2024, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

1305
manduca schreef: zo 28 jan 2024, 19:57
Blackbirdmanf schreef:
manduca schreef: wo 24 jan 2024, 16:36 En ik in Utrecht…. Al heb ik geen (R)(24). Maar het idee is hetzelfde.
Dat is mooi dichtbij en ik ben met enige regelmaat in Utrecht. Ik zal je even een PB sturen.
Hoog bezoek gehad vandaag van blackbirdmanf! En ook boy kwam even een paar puckscreens droppen. Dus het was een gezellige boel!
Wie kent ze niet.

1306
Blackbirdmanf schreef:
Hoog bezoek gehad vandaag van blackbirdmanf! En ook boyj79 kwam even een paar puckscreens droppen. Dus het was een gezellige boel!
Nogmaals dank voor de gastvrijheid en het delen van je kennis :). Was lekkere koffie! Ik heb in ieder geval wat denkwerk te verrichten (en mijn vrouw te overtuigen) ;)

1307
Blackbirdmanf schreef: ma 29 jan 2024, 11:06
Blackbirdmanf schreef:
Nogmaals dank voor de gastvrijheid en het delen van je kennis :). Was lekkere koffie! Ik heb in ieder geval wat denkwerk te verrichten (en mijn vrouw te overtuigen) ;)
Altijd leuk een kleine meeting met gelijkgestemden :ugeek: Was erg onder de indruk van de twee hevels op 1 keukenblad. En dan ook nog gecombineerd met stille Weber HG-1. Hele andere belevenis van ook een overduidelijk ander smaakprofiel. Leuk om te ervaren! Mijn quest gaat weer verder..
Lelit MaraX _ Eureka Mignon XL

1309
Blackbirdmanf schreef: wo 31 jan 2024, 12:52 Ik was nog benieuwd of iemand recent een Londinium via de website heeft gekocht en in vertellen of er nog invoerrechten bij komen
Op Londinium bestelpagina staat:
UK & EU customers will have VAT added at checkout.
Dit zijn de extra kosten als u bestelt buiten de EU
invoerrechten
Is uw aankoopbedrag € 150 of meer? Dan betaalt u ook invoerrechten. Reken op 0 tot 17% invoerrechten.
inklaringskosten
Dit zijn kosten die uw pakketdienst maakt om aangifte te doen bij de Douane. Dit zijn vaste bedragen die verschillen per bezorger - die kan u er meer over vertellen.

1310
fransg schreef:
Blackbirdmanf schreef: wo 31 jan 2024, 12:52 Ik was nog benieuwd of iemand recent een Londinium via de website heeft gekocht en in vertellen of er nog invoerrechten bij komen
Op Londinium bestelpagina staat:
UK & EU customers will have VAT added at checkout.
Dit zijn de extra kosten als u bestelt buiten de EU
invoerrechten
Is uw aankoopbedrag € 150 of meer? Dan betaalt u ook invoerrechten. Reken op 0 tot 17% invoerrechten.
inklaringskosten
Dit zijn kosten die uw pakketdienst maakt om aangifte te doen bij de Douane. Dit zijn vaste bedragen die verschillen per bezorger - die kan u er meer over vertellen.
Gek genoeg berekend de site geen btw voor Nederland (wel voor de UK als ik dat selecteer). Maar goed, dat kan ik prima zelf uitrekenen. Invoerrechten is me alleen nog niet echt duidelijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk