Re: gespot

3822
Deze tekst vind ik heel grappig. Vooral
De tweede zin.

In top conditie. In een opwelling aangschaft. 
Wij gebruiken het te weinig, zonde.
Helemaal compleet met bonenmaler van Mahlkönig.
- Espressomachine LaMarzocco Linea Mini black
- Bonenmaler Mahlkönig E65S GBW met kalibratiegewicht
Accesoires: 
- Filterdrager tweeloops
- Filterdrager enkelloops
- Verschillende maten filterbakjes
- Tempermat
- Temper
- OCD
- Knockbox black
- Blinde filter
- Diverse melkkannen
- Schoonmaakset

https://link.marktplaats.nl/m2064566765 ... nt=app_ios

Ik zou de set in een opwelling willen overnemen maar gelukkig kan ik niet zo diep rood staan

3823
omeCo schreef: vr 05 jan 2024, 18:11
Wij gebruiken het te weinig, zonde.
Hoe oud zou het ding zijn? Aanschafdatum / factuur staan niet vermeld

Handvat van filterdrager lijkt al flink veel meegemaakt te hebben.

De suggestie wordt gewekt dat het zo goed als nieuw is.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3824
De E65S GbW is nu ongeveer 3 jaar op de markt en dan moest je je best doen om hem uit het buitenland te halen. Gok dat de hele setup ca. 1.5-2 jaar oud is.

De prijs is niet onredelijk, maar ook niet mega aantrekkelijk. De Mini is in optimale staat misschien €3.800 waard en de Mahlkonig €1.500 (nieuwprijs is ca. €1.950). Als je van plan bent zoveel geld uit te geven, koop je waarschijnlijk liever alles gewoon nieuw :?:
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

3825
Ypuh schreef:De E65S GbW is nu ongeveer 3 jaar op de markt en dan moest je je best doen om hem uit het buitenland te halen. Gok dat de hele setup ca. 1.5-2 jaar oud is.

De prijs is niet onredelijk, maar ook niet mega aantrekkelijk. De Mini is in optimale staat misschien €3.800 waard en de Mahlkonig €1.500 (nieuwprijs is ca. €1.950). Als je van plan bent zoveel geld uit te geven, koop je waarschijnlijk liever alles gewoon nieuw :?:
Die MK is volgens mij nu een stuk duurder. Dik boven 2,5K

Afbeelding

3826
Verkoper Danny isn2 dagen actief op marktplaats...kan best een oplichter zijn.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’