Terug naar de Topic. Na een aantal jaren ben ik nog steeds verzot op mijn Etzmax Medium GBW. Waarom, iedere keer uit elke soort boon,hoe fijn dan, egaal maalsel.Maalsel valt recht naar benee en hoeft heen glooiende weg af te leggen door een tunnel, GBW werkt perfect mbv de Acaia Technologie die er inzit, makkelijk schoon te houden. Alleen hij kost een paar centen. Lijkt mij icm de Niche als singledoser een mooie combi. Maar zou eerst volgende maand met de Niche, want dat maalsel ken je neem ik aan, en de Nurri gaan aankloten. En ben erg benieuwd naar die Nurri, dus als je foto's en je ervaringen zou willen posten zou ik dat erg leuk vinden.HuibN schreef:Volgende maand komt er een Nurri Leva in huis en dan is het wellicht ook gepast om mijn Niche te upgraden.
Ik denk nu aan de Mazzer Philos of aan de Turin D83V. Beide in loop van februari / maart leverbaar (hoop ik)
Vanuit de VS komen er ook nog diverse mooie molens aan maar ik heb een beetje moeite met de hoge verzend- en douane kosten. Ook als er wat mee is dan moet je maar hopen of dit snel op te lossen is.
Naar welke molen zouden jullie voorkeur naar gaan en waarom?
Standaard €7.000. Bij de nautilus platte schijven maar vertikaal geplaatst, koffie valt zonder een lange weg af te leggen zo int potje. EK 43 heeft dat ook.HuibN schreef:Keek even op het Duitse forum en zag een mooie 2e hands molentje voor €5000![]()
WAt kosten die dan nieuw?
https://www.kaffee-netz.de/threads/titu ... ed.156271/
Terug naar “Koffiemolens & malers”