Dag allemaal,
Ik verkoop mijn Sage Precision Brewer Thermal. Ik ben er altijd erg tevreden over geweest, maar met een tweede kindje in huis werd het tijd om de minder gebruikte koffiespullen toch eens kritisch te bekijken.
De machine is erg makkelijk in gebruik, met verschillende vaste programma's of een programma waarbij temperatuur, bloomtijd, bloomvolume en opgietsnelheid zelf in te stellen zijn. Ook is de machine in tijd programmeerbaar, waardoor je 's ochtends kan wakker worden met een vers gezet kopje koffie - zo gebruikte ik hem het vaakst.
Machine is in prima staat, altijd met zacht water gebruikt plus de ingebouwde kalkfilter. Extra kalkfilter en ontkalkingstabletten zitten er bij. Enige beschadiging is een randje aan de filterhouder dat afgebroken is, zie foto's, verder zonder erg voor de werking.
Vraagprijs is €175, hij staat ook op marktplaats, maar voor een forumlid kan er van de prijs wel wat af.
Ophalen in Eindhoven of Genk (België).
TKA: Sage Precision Brewer Thermal
1La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip