Systematisch overzichtelijk neergezet!
️
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1612Je kan het ook laten stickeren/wrappen. Is veel makkelijker en is ook weer terug te draaien. Is ook prima zelf te doenfransg schreef: vr 23 feb 2024, 10:21Heb ik weleens aan gedacht, de lekbak bijvoorbeeld of de zijpanelen die eraf kunnen.
Misschien de panelen van de Vectis.
Ik ben nog nooit naar een poedercoater geweest, zou ik dan eerst moeten opzoeken, een heel gedoe weer dus dat zorgt voor eindeloos uitstel. Er is zoveel te doen...
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
1613Laatste aankopen waren een heetwaterdispenser en een DVA water ontharder
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
1614Poosje gelee had Bobbee deze in de aanbieding, als ik het mij juist herinner:
Later pas bedacht ik zoiets misschien op de Honne Hedone maler zou passen dus ik heb er eentje besteld en ja, het past goed:
Later pas bedacht ik zoiets misschien op de Honne Hedone maler zou passen dus ik heb er eentje besteld en ja, het past goed:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1615Perfect!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1616Er zit met deze PNG boontjes nog wel een 'ringbaardje' statisch maalsel aan de maler-uitgang.
https://www.youtube.com/watch?v=hZhUkAD5wiE
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1617Mooi dat hij past! De workflow is zo wel flink uitgebreid. Denk dat ik het bij direct in de portafilter malen hou, zonder wdt. Heb eigenlijk nauwelijks last van channeling zonder wdt/shaken.fransg schreef: vr 08 mar 2024, 08:56 Er zit met deze PNG boontjes nog wel een 'ringbaardje' statisch maalsel aan de maler-uitgang.
☕ Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕
1618Ja het kan simpeler
Liefst had ik een dosing cup in de goeie maat.
Als er een bult maalsel op het portafilter staat dan veeg ik bij het wegtrekken vaak wat maalsel eraf.
Liefst had ik een dosing cup in de goeie maat.
Als er een bult maalsel op het portafilter staat dan veeg ik bij het wegtrekken vaak wat maalsel eraf.
1619Heel blij met een fraaie gietijzeren pannenkoekenpan met houten handvat van Staub!! Gevonden op marktplaats. Is het geen beauty?
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202403 ... 6c2fc4.png[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202403 ... a8d73d.png[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202403 ... 6c2fc4.png[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202403 ... a8d73d.png[/IMG]
1620Netjes!