Re: Lelit Bianca te koop

24
Poeh, moet me wel verantwoorden hier zeg. Beste mensen. het blijkt dat het niet "veel" stroom scheelt dus die optie zou ik lekker laten en hem gewoon de hele dag op 100 % zetten. Op MP biedt men doorgaans beter als je de vraagprijs niet te hoog zet. Maar ook hier sta ik open voor een goed bod. !500 is immers de vraagprijs. Lijkt me niet te hoog maar ik vermoed dat er vast iemand is die daar anders over denkt.

Dank voor alle hulp. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in deze veelzijdige en mooie machine. Kijk even wat filmpjes op internet en hoor van de profs wat er goed en niet goed is aan deze machine. Ben je dan nog geïnteresseerd. Doe een leuk bod.

Het leven kan soms zo simpel zijn. Laten we dat vooral zo houden.

Re: Lelit Bianca te koop

25

snoepsnip schreef:Poeh, moet me wel verantwoorden hier zeg. Beste mensen. het blijkt dat het niet "veel" stroom scheelt dus die optie zou ik lekker laten en hem gewoon de hele dag op 100 % zetten. Op MP biedt men doorgaans beter als je de vraagprijs niet te hoog zet. Maar ook hier sta ik open voor een goed bod. !500 is immers de vraagprijs. Lijkt me niet te hoog maar ik vermoed dat er vast iemand is die daar anders over denkt.

Dank voor alle hulp. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in deze veelzijdige en mooie machine. Kijk even wat filmpjes op internet en hoor van de profs wat er goed en niet goed is aan deze machine. Ben je dan nog geïnteresseerd. Doe een leuk bod.

Het leven kan soms zo simpel zijn. Laten we dat vooral zo houden.
Nee, verantwoorden hoeft niet hoor als je dat niet wilt. Het is goed zo, dit is alleen wel een forum waarop het om de discussie gaat of liever gezegd de interactie tussen de leden van het forum en ja dan krijg je dit soort opmerkingen en vragen. Daarin verschilt het met marktplaats. Verder gaat het natuurijk gewoon om de verkoop van deze mooie machine. Zou leuk zijn als hij via het forum verkocht wordt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’