Re: Wat drink je nu?

4594
En hoe smaakt die? De beschreven smaaktonen zou ik als filter zeer waarderen, maar heb ik als espresso nooit geprobeerd.

Heb je nog wel een plekje vrij voor een tatoeage, of zit je al vol?
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino

Re: Wat drink je nu?

4595
fob schreef:En hoe smaakt die? De beschreven smaaktonen zou ik als filter zeer waarderen, maar heb ik als espresso nooit geprobeerd.

Heb je nog wel een plekje vrij voor een tatoeage, of zit je al vol?
Ik doe mn uiterste best maar de genoemde smaaktonen haal ik er niet uit. Maar dat ligt aan mij hoor. Wel vind ik het een lekker bakkie met een lekkere portie aciditeit.

Voor tattoos ben ik nog een onbeschreven blad. Maar dat zal wel zo blijven
Afbeelding

Wat drink je nu?

4597
Ik had een collegedag in Nijmegen en dat is in de buurt bij…. Blommers! Dus daar even langs geweest en een Ethiopië Yirgacheffe (ook ter plekke geproefd daar) en de N1 blend gekocht. Ben benieuwd hoe de koffies gaat uitpakken op mijn apparatuur want zij hadden een prachtige Mahlkonig e65 of e80 grinder en Kees van der westen machine staan. Ben benieuwd in hoeverre ik met deze koffies de fines ga proeven van mijn niche zero
Afbeelding
Maaaar we gaan het proberen!
Afbeelding

Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker