Folkert.kaagman schreef: do 04 apr 2024, 09:21
Wat een ontzettend treurig nieuws inderdaad! Dat zet mijn titel in een heel ander licht. Kan je nog wel genieten van je koffie? Ik hoop dat je nog wel energie hebt om wat lekkere koffie te kunnen proeven . Eventueel verdiepen in welke zet methode het beste werkt in het ziekenhuis ipv die vieze ziekenhuis koffie..
Hopelijk gaat de ziekenhuis koffie (die hier in het Flevo echt niet te hachelen is) niet vaak nodig zijn, ik word enkel palliatief behandeld, en elke 3 maanden controle op uitzaaiingen etc. Vooralsnog merk ik er weinig van, koffie smaakt erg goed, alleen mijn lust naar een La Marzocco Linea Mini met een bijbehorende dure molen zijn ineens verdampt, heb nu meer interesse om vakanties te doen nu het nog gaat. Geen idee waar en wanneer het schip gaat stranden, het enige dat de arts wilde zeggen was dat ik niet dit jaar al 'zou omvallen', wat dat ook moge inhouden.
Sparen is dus ook geen prioriteit meer (voor die Mini). Wat wel nog een dingetje word is het komende onderhoud van mijn Bianca, ik ben veel kracht kwijt, geen idee hoe ik dat ding van en naar Amstelveen kan krijgen.
Maar goed, we zien wel weer..
Ik begrijp dat je voor een DF64 bent gegaan? Wel de versie 2 hoop ik? De eerste had wat probleempjes her en der, niet onoverkomelijk, maar de nieuwe versie schijnt een enorme verbetering te zijn!
Ik was mijzelf er al half half van aan het overtuigen dat zo een Lagom 64 iets voor mij was, maar tbh mijn Sculptor bevalt ook prima.
Ik heb zo een eerste model DF64 gehad (met een alternatieve naam) en die maalde goed, maar was wel wat lawaaierig.