Vind je 'm toch niet zo goed?
Re: Wat is een goede electrische Melkopschuimer
11LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Vind je 'm toch niet zo goed?
Nee heel goed (na 2x gebruik) hij is echter al ingepakt en die Graef doet het redelijk lijkt alleen niet meer goed te verwarmen.
Wat is het verschil tussen je stoomboiler en de Aeroccino.Pti schreef: vr 26 apr 2024, 15:51 Een maand of 2-3 geleden heb ik een Nespresso () Aeroccino 4 gekocht toen de PID van mijn stoomboiler eruit moest voor een reparatie.
De prestaties zijn wisselend per melk, (houdbare) halfvolle melk geeft mij het mooiste en meest constante resultaat, maar ook verse melk doet het aardig. Van die speciale opschuimmelk heb ik niet geprobeerd, misschien een onjuiste aanname, maar het lijkt mij bewerkte rotzooi.
De Aeroccino mag in zijn geheel in de vaatwasser, wat een pluspunt is. Maar hij wordt ook niet te warm, dus er koekt niets aan op de bodem en als je hem na gebruik gewoon even onder de hete kraan uitspoelt is dat eigenlijk al voldoende.
Met een paar keer overschenken in een melkkan is latte art mogelijk, maar dat is zoals benoemd afhankelijk van de gebruikte melk.
Hij heeft verschillende standen, ook voor koud melkschuin dus dat gaan we in de zomer eens proberen, en hij warmt ook melk op voor wanneer mijn dochter warme melk wil, voor mij een pluspunt.
Hij is ietwat aan de prijs, maar ik heb altijd een beetje de buy it nice or buy it twice mentaliteit. Ik ben tevreden over de aankoop in elk geval.