[Verkocht] Niche Zero

1
Beste dames en heren,

Ik heb een overcomplete Niche. Ik houdt denk ik mijn zwarte versie dus ik verkoop de witte inclusief de popcorn disc, de schroevendraaier, de dosing cup en de kwast. Inclusief verloopstekker, het is een UK model. Zonder doos.

Bouwjaar 2020 dacht ik. Ophalen in Helmond of Eindhoven, opsturen volgens standaard DHL k.k.

Prijs 425 euro.
Laatst gewijzigd door ErikvW op wo 22 mei 2024, 17:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: [TKA] Niche Zero

2
Beide machines gisteren opgehaald en vandaag schoon gemaakt. Mijn zwarte Niche mist toch de disc. Vanwege Brexit kan Niche geen spares (maar wel malers) meer leveren in de EU.

Longshot: Heeft iemand nog een disc over?

Ook: prijs verlaagd naar 425.

PS: verkoper was super tof en we hebben best lang kleppen en spelen met de machines. Totdat het ineens tijd was om te gaan in verband met de Shuttle. Een toen ben ik de PF vergeten. Die wordt opgestuurd maar ik kan de L-R nog niet op zijn nieuwe plek zetten.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

5
Ik zie het

Wat vreemd
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
Dat is vreemd. Ik kreeg 2 discs opgestuurd na de Brexit.

Maar 3d printen is ook een goede oplossing denk ik. Of je pakt een grote platte ring en slijpt er een opening in zoals die van de niche in het plastic schijfje zit.

Ik wil er wel 1 voor je printen en opsturen.

https://www.printables.com/de/model/780 ... -slower-be
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

7
Much appreciated, dank u vriendelijk!

8
Aardig van Bobbee!
Of anders even bij Etsy kijken.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: [Verkocht] Niche Zero

9
Deze is verkocht op MP.