Re: Londinium Vectis

31
Burrkmans schreef: za 20 apr 2024, 22:00 Als ik de portra naar me toe laat wijzen dan zit hij nooit ver genoeg erin, het klemmen begint echt pas als die bijna helemaal erin zit
Ik heb nu een extra groepsring voor mijn Vectis en kan daardoor de maten ervan nemen.

Het lijkt me een gewone E61 groepsring dus dat is dan helemaal makkelijk bij te bestellen.

Hij is 8,2mm x 8,2mm dik, buitenmaat 72.5/83mm

Binnenmaat 57mm zoals de E61 ring lekker strak op het 58mm douchescherm past

Als je je portafilter naar je gevoel wel erg ver naar rechts moet trekken zou je dus ook eens een nieuwe ring kunnen proberen. Gewoon die van de E61 bestellen.

https://www.vanpommeren.nl/index.php?ro ... 0groepring

Ik heb net een paar verschillende maten daarvan besteld. De dikkere van de Cafelat ook want als die iets te dik is dan veert die toch wel mee.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Londinium Vectis

33
fransg schreef: do 30 mei 2024, 09:48 deze extra bijbesteld om te vergelijken
Die van 8mm lijkt het meeste op die van de Vectis
@burrkmans wil je eens kijken of daarmee het portafilter minder ver naar rechts door moet worden getrokken dan is dat een goeie en makkelijk verkrijgbare.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino