Re: Kees van der Westen - Spiritello

73
Prijs is 13.900 ex btw.

Ik vond hem mooi en iets kleiner dan ik had gedacht. Enige negatieve puntje was dat je helaas wel het warmte element kan horen. Hierdoor maakte de machine toch de hele tijd een laag zoemend geluid. Mogelijk is dat nog iets wat ze kunnen oplossen.

Het zou wel mooi zijn als de interface ook druk toont en niet alleen tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk

Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6

Re: Kees van der Westen - Spiritello

75
Pti schreef: zo 02 jun 2024, 17:03 Moet op te lossen zijn door met de PID waardes te pielen zou je zeggen. Prijs valt me nog best wel mee, gewoon vergelijkbaar met de speedster, ik had verwacht dat het naar de 20k inc zou gaan.
20😂
Maar Speedster blijft mooi. Mij viel de grote hoeveelheid condens in de stoomlans op.
Zeker niet minder dan bij mijn Lambro.
Ik had gelijk een natte broek :mrgreen:
Had ik bij een machine in deze klasse niet verwacht.

Re: Kees van der Westen - Spiritello

77
Pti schreef: zo 02 jun 2024, 20:17 Je zou soms verwachten dat zo'n mooi stukje techniek de wetten van de natuurkunde aan zijn laars zou lappen, maar dat valt inderdaad vies tegen.
De mens is slim. Zo heb ik een lap in mijn auto liggen om gecondenseerd water van mijn voorruit te vegen.Denk dat Kees slimmer is dan ik. Ben er van overtuigd dat hij als hij wil een oplossing kan bedenken. :mrgreen: Een die beter is dan een lappie aan de stoomlans zoals ik gebruik.