Re: Adresjes topic

54
Euh, bumb van een heel oud topic Tubruk :).

En Boon (mijn hofleverancier) heeft inmiddels al flink wat jaren de branddatum op de zakken :).
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

Re: Adresjes topic

55
Als iemand de behoefte voelt om de lijst met adressen te updaten, dan meld ik graag dat dat (in ieder geval door mij) gewenst is! Het lijkt me voor forumbezoekers zoals ik vooral prettig als ze weten op welke adressen door heel Nederland zij hun machines kunnen laten onderhouden/repareren. Ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds maar 3 Nederlandse onderhoudsadressen zijn.

Als beginner heb ik zelf nog weinig in te brengen. Mocht ik na verloop van tijd zelf wat adresjes kennen, dan zal ik dat uiteraard toevoegen.

Re: Adresjes topic

57
Omdat de domeinnaam pasmarose.de niet meer lijkt te worden gebruikt en het niet een Nederlands adres is/was had ik die voor het gemak even weggelaten. En t-cc.nl leidt ook niet meer naar de juiste website geloof ik.

Voor het overige, bedankt voor je toevoeging!

Re: Adresjes topic

58
maximiliaan schreef: di 11 jun 2024, 12:37 En t-cc.nl leidt ook niet meer naar de juiste website geloof ik.
Via die link kom ik op een website waar men zegt:

"Voor reparaties of onderhoudsbeurten van uw espressomachine volautomaat of handmatig werken wij samen met officieel erkende Servicecenters waar u overigens ook rechtstreeks terecht kunt."

https://www.giardino.nl/contents/nl/d9_ ... hines.html
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Adresjes topic

59
Deze laatste link doet het bij wel. Terwijl www.t-cc.nl/ op mijn computer en iPad wordt geblokkeerd als zijnde 'verdacht'.

Grappig is wel, dat deze Giardino, dealer is van o.a. Spidem. In een grijs verleden, toen ik nog jong was, heb ik een Spidem in bezit gehad (van Duikelman). Ik meen mijn 3e machientje. Bijzonder vond ik toen dat het maalsel in de portafilter niet aangedrukt hoefde te worden met een tamper. Hetgeen me een vreemd gevoel bezorgde, omdat ik meende dat 'echte' espresso toch een tamp nodig zou hebben.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.