Re: mazzer opeens statisch.
11Ik heb wel de molen en machine verwisseld.De molen staat nu een cm of derig dichter bij het meervoudig stopcontact.Had hier al aan gedacht maar kan me hier niks onder voorstellen.Ga het straks toch weer eens wisselen.
Nee, ik kan het ook niet verklaren, maar soms helpen die dingen. In de Hifi-wereld is het toch niet ongebruikelijk om bij problemen eens de stekker andersom te steken, dus wie weet? Wie had gedacht dat ik een speciale zekering in de stoppenkast zou terughoren in een "schoner" geluid?? Vond het idee idioot, maar het is toch te horen...Had hier al aan gedacht maar kan me hier niks onder voorstellen.
Dan kan je maar beter zo'n speciale zekering in de stoppenkast zetten: €20! Ik had het ding gemonteerd en hoorde verdorie echt verschil. Ik had moeite het te geloven zat nog eens goed te luisteren of ik mezelf nu niet voor de gek zat te houden, toen mijn onwetende vriendin binnenkwam. Het eerste wat ze zei was: "hé, het geluid klinkt anders, helderder!", waarmee voor mij het bewijs was geleverd.Luidsprekerkabels van 10000 euro?
Terug naar “Koffiemolens & malers”