Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1722
B003 schreef: di 04 jun 2024, 22:29 Wat een goed idee zeg, de bonen wegen! Het is toch iedere keer 10 min werk om 20 potjes te vullen. Nu heb je de voordelen van GBW met elke maler.

Mag ik vragen wat hij alles bij elkaar gekost heeft?
10 minuten werk? :lol:

Ik ben 8 seconden bezig met 1x single dosing vanuit een luchtdichte container (~2 schepjes met een maatschep, paar boontjes er uit of bij, voor 15 gram).
🟤 Ascaso Steel Uno PID × Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO 🟤

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1723
B003 schreef: di 04 jun 2024, 22:29 Wat een goed idee zeg, de bonen wegen! Het is toch iedere keer 10 min werk om 20 potjes te vullen. Nu heb je de voordelen van GBW met elke maler.

Mag ik vragen wat hij alles bij elkaar gekost heeft?
€ 354,90 aanschaf via PayPal

€ 89,89 BTW aan UPS betaald
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1724
robinfcb schreef: di 04 jun 2024, 23:39 10 minuten werk? :lol:

Ik ben 8 seconden bezig met 1x single dosing vanuit een luchtdichte container (~2 schepjes met een maatschep, paar boontjes er uit of bij, voor 15 gram).
Ik heb een reeks mooie donkerbruine glazen Marmite potjes en als de laatste leeg was dan pakte ik een container met ongeveer 220g bonen en vulde dan zoveel mogelijk Marmite potjes ermee, dus ongeveer 12.

Voor op reis vind ik die potjes nog steeds super handig maar nu de bonenteller er staat is het weer wat gemakkelijker en bovendien vind ik het ook lolliger.

Maar ik geef toe, het is geen basisbehoefte die in het gratis pakket van de overheid moet komen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1725
robinfcb schreef:
B003 schreef: di 04 jun 2024, 22:29 Wat een goed idee zeg, de bonen wegen! Het is toch iedere keer 10 min werk om 20 potjes te vullen. Nu heb je de voordelen van GBW met elke maler.

Mag ik vragen wat hij alles bij elkaar gekost heeft?
10 minuten werk?
Afbeelding


Ik ben 8 seconden bezig met 1x single dosing vanuit een luchtdichte container (~2 schepjes met een maatschep, paar boontjes er uit of bij, voor 15 gram).
Ik doe een gok met 10 minuten. De eerste schep koffie van ongeveer 16 gram kost geen tijd. Maar alles bij elkaar, deksels er op en er af, laatse boontjes er bij of er af, volgende potje op de weegschaal, trechter er op, potjes weer terugzetten, dan zit ik met 30 sec per potje niet heel gek. Respect dat het jou in iets meer dan 8s per potje lukt
Afbeelding
.
Daarnaast vind ik het ook best een vervelend klusje, zo een bean counter zou mij dan bij een single dose maler kunnen houden.

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1726
fransg schreef:
B003 schreef: di 04 jun 2024, 22:29 Wat een goed idee zeg, de bonen wegen! Het is toch iedere keer 10 min werk om 20 potjes te vullen. Nu heb je de voordelen van GBW met elke maler.

Mag ik vragen wat hij alles bij elkaar gekost heeft?
€ 354,90 aanschaf via PayPal

€ 89,89 BTW aan UPS betaald
IMG_1870.jpg
IMG_1871.jpg
Kost meer dan de meerprijs voor een GBW maler maar deze koop je maar 1 keer lijkt mij.

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1727
B003 schreef: wo 05 jun 2024, 11:09Kost meer dan de meerprijs voor een GBW maler maar deze koop je maar 1 keer lijkt mij.
Ik heb slechts één GBW maler, de andere drie zijn single dose. Als ik wat wil spelen met smaakvergelijking tussen de malers dan is het handig als ik niet zelf alles af hoef te wegen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino