Re: ff voorstellen

13
Global messen zijn naar de andere muur verhuisd. Achterwand wel laten betegelen. Normcore tamper is nieuw. Nu een Acaia Lunar besteld en een Normcore leveler. Dan is mijn set-up wel zo goed als compleet. Wel nog mooie kopjes gescoord bij Barista-essentials (niet als reclame bedoeld). Deze passen beter onder de Micra ivm beperkte ruimte tussen weegschaal en piston.
La Marzocco Linea Micra, Eureka Mignon Turbo, Normcor V4 spring loaded tamper, Normcore / Coffee Gravity Distributor Tool.

Re: ff voorstellen

14
Dirk Jan schreef: do 18 jul 2024, 13:08 Welkom inderdaad. En je hebt zeker een mooi setje staan.
"Waar wil je naar toe werken?" is dan een vraag die bij op komt. "Je hebt al zulk mooi spul !"
Met andere woorden: wat wil je beter gaan doen, anders gaan doen, leren, onderzoeken, ondervinden, ervaren, ????
Ben benieuwd!

(en dit is zeker niet lullig bedoelt, het is nieuwsgierigheid)
Hopelijk helemaal nergens heen ;)!

Ik kan het helemaal begrijpen om één keer gewoon een goede setup te kopen en daarna gewoon te genieten. Zelf heb ik het in twee keer gedaan (als je Nespresso en Senseo etc. even niet meerekent) en kijk nu ook niet meer zo naar nieuwe machines, maar kun je met bonen natuurlijk eindeloos blijven varieeren. Upgraderitus is ook leuk maar kost geld en de nodige mentale capaciteit, plus het idee dat het altijd beter kan dat aan je gaat knagen (chasing the dragon :lol: ).

Welkom Chris!
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.