Ik ben gewoon erg gecharmeerd van Weber en heb vertrouwen in ze. Ik had idd nog veel meer kunnen overwegen, maar ben erg blij dat de kogel door de kerk is en dat de Key binnenkort hier staat. En die kaferek trekt mij qua uiterlijk niet de Weber daarentegen wordt ook door de vrouw des huises toegejuicht.Hk87 schreef:Bij twijfel tussen een eg-1 vanwege de hoge prijs (begrijpelijk) en the key van weber voor ongeveer de helft van de prijs had je ook een middenweg kunnen inslaan met een kafatek mc6
Niet zo heel veel prijsverschil ook tussen mc6 en the key.
Re: End game grinder
32Ik bedoelde dat ook meer in relatie met "end game grinder" kafatek ziet er eigenlijk niet knap uit maar staat naar mijn weten op nummer 1 op conische profiel.kraaijcheck schreef: wo 25 sep 2024, 20:31Ik ben gewoon erg gecharmeerd van Weber en heb vertrouwen in ze. Ik had idd nog veel meer kunnen overwegen, maar ben erg blij dat de kogel door de kerk is en dat de Key binnenkort hier staat. En die kaferek trekt mij qua uiterlijk niet de Weber daarentegen wordt ook door de vrouw des huises toegejuicht.Hk87 schreef:Bij twijfel tussen een eg-1 vanwege de hoge prijs (begrijpelijk) en the key van weber voor ongeveer de helft van de prijs had je ook een middenweg kunnen inslaan met een kafatek mc6
Ik heb er geen twijfel bij dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt. The key is ook één van de best gewaardeerde malers. Ik wou hem zelf ook hebben een tijd geleden. Heel veel plezier mee
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs
33Ik snap je. End game zou voor mij altijd hand in hand moeten gaan: weergaloze looks en best of the best maalsel. In de ideale wereld ook nog geschikt voor espresso én filterHk87 schreef:Ik bedoelde dat ook meer in relatie met "end game grinder" kafatek ziet er eigenlijk niet knap uit maar staat naar mijn weten op nummer 1 op conische profiel.kraaijcheck schreef: wo 25 sep 2024, 20:31Ik ben gewoon erg gecharmeerd van Weber en heb vertrouwen in ze. Ik had idd nog veel meer kunnen overwegen, maar ben erg blij dat de kogel door de kerk is en dat de Key binnenkort hier staat. En die kaferek trekt mij qua uiterlijk niet de Weber daarentegen wordt ook door de vrouw des huises toegejuicht.Hk87 schreef:Bij twijfel tussen een eg-1 vanwege de hoge prijs (begrijpelijk) en the key van weber voor ongeveer de helft van de prijs had je ook een middenweg kunnen inslaan met een kafatek mc6
Ik heb er geen twijfel bij dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt. The key is ook één van de best gewaardeerde malers. Ik wou hem zelf ook hebben een tijd geleden. Heel veel plezier mee
34Tijd voor een update! Gisteren de Weber Key opgehaald bij Blommers. De jongens van Blommers hebben tegenwoordig aardig wat Weber spulletjes in hun webshop en ik kon de Key mee bestellen.
Aangekomen in de branderij waren ze al met de Key aan het spelen, ze hebben er zelf ook eentje besteld. Ik kwam meteen in een proeverij terecht en iedereen wat instant enthousiast. Het mondgevoel, de zoetheid, ronde zuren maar ook helderheid die we ervaarden waren voor mij compleet nieuw. Ik denk dat het mondgevoel en de duur dat die bleef hangen in mijn mond meeste indruk maakte.
Spulletjes in de auto gezet en thuis de boel geïnstalleerd. Even paar shots zoeken naar de juiste maalgraad maar toen die gevonden was, wauw. Mijn vrouw die nogal nuchter is in dit soort dingen viel ook bijna van haar stoel. Leuk als een upgrade ook echt aanvoelt als een upgrade en niet alleen als “iets anders”.
Alles aan de spullen van Weber voelt als kwaliteit. Prachtige afwerking en daarmee een verrijking van de keuken. Het compacte formaat van de Key is voor de meeste keukens ook een uitkomst. De workflow heb ik meteen al wel te pakken en vind het zetten leuker. Je bent nog meer betrokken bij het zetproces en de mooie bonen en dat kan ik wel waarderen.
Ontzettend bedankt aan Blommers voor de hulp en ik ga heerlijk genieten van deze prachtige maler.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Aangekomen in de branderij waren ze al met de Key aan het spelen, ze hebben er zelf ook eentje besteld. Ik kwam meteen in een proeverij terecht en iedereen wat instant enthousiast. Het mondgevoel, de zoetheid, ronde zuren maar ook helderheid die we ervaarden waren voor mij compleet nieuw. Ik denk dat het mondgevoel en de duur dat die bleef hangen in mijn mond meeste indruk maakte.
Spulletjes in de auto gezet en thuis de boel geïnstalleerd. Even paar shots zoeken naar de juiste maalgraad maar toen die gevonden was, wauw. Mijn vrouw die nogal nuchter is in dit soort dingen viel ook bijna van haar stoel. Leuk als een upgrade ook echt aanvoelt als een upgrade en niet alleen als “iets anders”.
Alles aan de spullen van Weber voelt als kwaliteit. Prachtige afwerking en daarmee een verrijking van de keuken. Het compacte formaat van de Key is voor de meeste keukens ook een uitkomst. De workflow heb ik meteen al wel te pakken en vind het zetten leuker. Je bent nog meer betrokken bij het zetproces en de mooie bonen en dat kan ik wel waarderen.
Ontzettend bedankt aan Blommers voor de hulp en ik ga heerlijk genieten van deze prachtige maler.
35Ah leuk hoor! Bedankt voor het meenemen van ons bij je reis. Je hebt een mooie coffeecorner gemaakt zo, daar ga je een hoop plezier en genot van hebben. Heel veel plezier ervan en veel smakelijke momenten!kraaijcheck schreef:Tijd voor een update! Gisteren de Weber Key opgehaald bij Blommers. De jongens van Blommers hebben tegenwoordig aardig wat Weber spulletjes in hun webshop en ik kon de Key mee bestellen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
36Nice! Geniet ervan. Welke maler had je ook alweer hiervoor?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
End game grinder
37Ik had een jaar of 8 de Eureka Olympusbobbee schreef:Nice! Geniet ervan. Welke maler had je ook alweer hiervoor?
38‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’