[VERKOCHT] SSP multipurpose 64mm

1
Nieuwprijs 239 Euro per set.

Is de 64mm SSP MP burrs.

Ik heb ze een tijdje gebruikt in de DF64V naast een Eureka XL die ik het meeste gebruik. Dit is niet het smaakprofiel voor mij dus ze mogen weg.

Vraagprijs 190 euro op marktplaats maar mogen weg voor 175 euro.

Schijven zijn van januari 2024 en dus niet veel gebruikt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: [TKA] SSP multipurpose 64mm

2
bobbee schreef:Nieuwprijs 239 Euro per set.

Is de 64mm SSP MP burrs.

Ik heb ze een tijdje gebruikt in de DF64V naast een Eureka XL die ik het meeste gebruik. Dit is niet het smaakprofiel voor mij dus ze mogen weg.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze paste niet in de Eureka’s 65mm toch…

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3
Daar zijn de meningen wat over verdeeld. Ik heb voorbeelden op HB gezien waar ze gewoon in een Eureka maler gingen. SSP verkoopt ook 65mm varianten maar dat is meer voor een MK K30 en die zijn echt 65mm waar Eureka schijven eerder kleiner zijn dan 64mm daar waar de specs 65mm opgeven.

SSP heeft de dimensies nogal eens aangepast in de laatste jaren dus dat maakt het lastiger om te bepalen wat nou waarheid is op dit momen. Hier is een recent voorbeeld waar ze wel passen https://www.home-barista.com/grinders/s ... 91792.html. Nou weet ik dat die van bobbee erg nieuw zijn dus dan zou je zeggen 1 + 1 = 2 ;) .
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

4
Erik82 schreef:Daar zijn de meningen wat over verdeeld. Ik heb voorbeelden op HB gezien waar ze gewoon in een Eureka maler gingen. SSP verkoopt ook 65mm varianten maar dat is meer voor een MK K30 en die zijn echt 65mm waar Eureka schijven eerder kleiner zijn dan 64mm daar waar de specs 65mm opgeven.

SSP heeft de dimensies nogal eens aangepast in de laatste jaren dus dat maakt het lastiger om te bepalen wat nou waarheid is op dit momen. Hier is een recent voorbeeld waar ze wel passen https://www.home-barista.com/grinders/s ... 91792.html. Nou weet ik dat die van bobbee erg nieuw zijn dus dan zou je zeggen 1 + 1 = 2 ;) .
Hmmm, jammer dat [mention]Bobbee [/mention] zo ver weg woont…
Zijn wel precies de schijven die ik zoek en op deze manier een stuk goedkoper, tenzij ze niet passen
Afbeelding

[mention]Bobbee [/mention] heeft zelf ook een XL maar ik vermoed dat hij die niet voor mij uit elkaar gaat halen voor mij
Afbeelding
om ze te passen.

5

Is de 64mm SSP MP burrs.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Je hebt een PB!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

6
MichaelvDuuren schreef:
Erik82 schreef:Daar zijn de meningen wat over verdeeld. Ik heb voorbeelden op HB gezien waar ze gewoon in een Eureka maler gingen. SSP verkoopt ook 65mm varianten maar dat is meer voor een MK K30 en die zijn echt 65mm waar Eureka schijven eerder kleiner zijn dan 64mm daar waar de specs 65mm opgeven.

Hmmm, jammer dat [mention]Bobbee [/mention] zo ver weg woont…
Zijn wel precies de schijven die ik zoek en op deze manier een stuk goedkoper, tenzij ze niet passen
Afbeelding

[mention]Bobbee [/mention] heeft zelf ook een XL maar ik vermoed dat hij die niet voor mij uit elkaar gaat halen voor mij
Afbeelding
om ze te passen.

Mijn XL is ter reparatie naar Italië dus kan sowieso niet komende weken.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

7
Koffiegaep schreef:

Is de 64mm SSP MP burrs.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Je hebt een PB!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
En terug