Paginanummers door elkaar

1
Als ik op mijn iPad met Safari de topics bekijk staan de paginanummers door/over de andere tekst. Zie afbeelding.
Het is dan niet goed mogelijk om direct de laatste pagina te selecteren.
Het is alleen in landscape mode. In Portrait is alles wel normaal.
Herkent iemand dit, en is hier een oplossing voor voor bekend?

Afbeelding
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Paginanummers door elkaar

3
Zojuist geprobeerd met zowel Edge als Chrome.
Beiden met hetzelfde resultaat. Het wijzigen van de lettergrootte maakt ook geen verschil.

Afbeelding
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

5
Tja, ik dacht niet dat ik iets vreemds doe.
Zelfde pagina landscape en dan in portrait. Het is alleen dat de advertentie ernaast staat, en in portrait eronder.
Ik heb overigens een iPad Mini.

Afbeelding

Afbeelding

7
Nee is niet goed.
In de bovenste screenshot bij het 3e topic staan de pagina’s 14 en 15 onder de naam van de topic starter.

Cookies ga ik even proberen. Goed idee.

9
Dit heeft waarschijnlijk met de website code te maken en bepaalde breakpoints (dat wil zeggen wat de website laat zien op bepaalde scherm afmetingen). Ik zal eens kijken of ik dit kan fiksen door de code aan te passen. Kan niks beloven maar ga er wel even naar kijken.

UPDATE:
Ik heb wat verandert in de code en zover ik kan zien zou het nu moeten werken op iPad mini. Heb alleen geen iPad mini bij de hand om het ook echt te testen. Als je even laat weten of het nu allemaal werkt, zo dat fijn zijn.

10
Robin_KP schreef: do 31 okt 2024, 10:39 UPDATE:
Ik heb wat verandert in de code en zover ik kan zien zou het nu moeten werken op iPad mini. Heb alleen geen iPad mini bij de hand om het ook echt te testen. Als je even laat weten of het nu allemaal werkt, zo dat fijn zijn.

Gelukkig heb ik wél een iPad Mini …. en …. YES … het is gelukt!
Je bent een kei.
Zie onderstaand screenshot, waarin de paginanummers weer goed zijn te zien.

Afbeelding