Re: Etzmax

283
omeCoffee schreef:
gilleko B. schreef:Uit
Juist.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu jij nog.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

285
bobbee schreef:
omeCoffee schreef:
gilleko B. schreef:Uit
Juist.

Nu jij nog.
Afbeelding
Het stond uit maar tijdens mijn poging een koffievriend op weg te helpen heb ik de functie bij mezelf kennelijk aangezet!!

Inmiddels is alles weer bij het oude en is mijn avatar bijgewerkt naar de actuele status van mijn hobby.
Profitec Pro 800 - Timemore 078s

286
omeCoffee schreef:
bobbee schreef:
omeCoffee schreef: Juist.

Nu jij nog.
Afbeelding
Het stond uit maar tijdens mijn poging een koffievriend op weg te helpen heb ik de functie bij mezelf kennelijk aangezet!!

Inmiddels is alles weer bij het oude en is mijn avatar bijgewerkt naar de actuele status van mijn hobby.
Prachtig!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

287
omeCoffee schreef:
manduca schreef:Mijn HG-1 maalt ook zo mooi. Mijn WDT-tools staan stof te happen.
Foto!

Ik stel me kwetsbaar op en zal Philos opdracht geven ook zo’n mooi hoopje in het filterbakje te deponeren! Ben benieuwd wat ie ervan bakt!
Ik zal morgen een foto maken :)
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

289
manduca schreef:
omeCoffee schreef:
manduca schreef:Mijn HG-1 maalt ook zo mooi. Mijn WDT-tools staan stof te happen.
Foto!

Ik stel me kwetsbaar op en zal Philos opdracht geven ook zo’n mooi hoopje in het filterbakje te deponeren! Ben benieuwd wat ie ervan bakt!
Nou, vooruit. Niet uitstellen wat je nu kan doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

290
manduca schreef:
manduca schreef:
omeCoffee schreef: Foto!

Nou, vooruit. Niet uitstellen wat je nu kan doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fraai! Dat wil ik ook en dat zal ook lukken. Even bedenken hoe….
Profitec Pro 800 - Timemore 078s