Juist.gilleko B. schreef:Uit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Juist.gilleko B. schreef:Uit
geregeld!!omeCoffee schreef:Volgens mij moet je bij ‘handtekening’ zijn…gilleko B. schreef:Nu nog de telefoon aanduiding wegkrijgen
Verstuurd vanaf mijn SM-S928B met Tapatalk
Nu jij nog.omeCoffee schreef:Juist.gilleko B. schreef:Uit
excuus, maar alles marcheert inmiddels weer als vanouds.bobbee schreef:Nu jij nog.omeCoffee schreef:Juist.gilleko B. schreef:Uit
Het stond uit maar tijdens mijn poging een koffievriend op weg te helpen heb ik de functie bij mezelf kennelijk aangezet!!bobbee schreef:Nu jij nog.omeCoffee schreef:Juist.gilleko B. schreef:Uit
Prachtig!omeCoffee schreef:Het stond uit maar tijdens mijn poging een koffievriend op weg te helpen heb ik de functie bij mezelf kennelijk aangezet!!bobbee schreef:Nu jij nog.omeCoffee schreef: Juist.
Inmiddels is alles weer bij het oude en is mijn avatar bijgewerkt naar de actuele status van mijn hobby.
Ik zal morgen een foto makenomeCoffee schreef:Foto!manduca schreef:Mijn HG-1 maalt ook zo mooi. Mijn WDT-tools staan stof te happen.
Ik stel me kwetsbaar op en zal Philos opdracht geven ook zo’n mooi hoopje in het filterbakje te deponeren! Ben benieuwd wat ie ervan bakt!
Nou, vooruit. Niet uitstellen wat je nu kan doen.manduca schreef:Ik zal morgen een foto makenomeCoffee schreef:Foto!manduca schreef:Mijn HG-1 maalt ook zo mooi. Mijn WDT-tools staan stof te happen.
Ik stel me kwetsbaar op en zal Philos opdracht geven ook zo’n mooi hoopje in het filterbakje te deponeren! Ben benieuwd wat ie ervan bakt!
Fraai! Dat wil ik ook en dat zal ook lukken. Even bedenken hoe….manduca schreef:Nou, vooruit. Niet uitstellen wat je nu kan doen.manduca schreef:Ik zal morgen een foto makenomeCoffee schreef: Foto!
Terug naar “Koffiemolens & malers”