Re: Zwarte Vrijdag

11
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 20:00
youssef88 schreef:
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 17:28
Geen ervaring maar ik kom er net vandaan en begreep dat de december kalender al goed richting ‘uitverkocht’ gaat.

De limited edition koffie box telt 4 bijzondere koffies, die niet los te koop zijn. De samenstelling van de box staat vast.
Ik heb twee van de specials thuis kunnen proberen maar weet niet of dat de definitieve brandingen waren. Beide koffies spraken me aan maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
weet jij toevallig zitten die limieted edition koffie ook in de kerstbox?
Helaas, dat weet ik niet. Ik weet dat alle koffies in de december kalender zitten maar dat zijn een stuk kleinere potjes dan die in de limited edition box. Moeite met kiezen?
ja ik twijfel! vind het idee van de kerstkalender wel leuk... maar twijfel of het wel waard is al die kleine potjes...
Londonium L R 24 + niche zero

Zwarte Vrijdag

12
Die december kalender is hartstikke leuk, ook helemaal in de nieuwe huisstijl enzo maar je hebt gelijk wat betreft de kleine potjes. Per potje is het natuurlijk snel op.
Die limited heeft alleen 4 specials en geen koffie die je mogelijk al kent. Dat is misschien leuker als je al de nodige koffies kent.
Op Instagram heb ik filmpjes gezien waar de specials werden beschreven. Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn (de filmpjes)….

Iemand heeft de kalender al geopend…
Afbeelding
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

13
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 21:03 Die december kalender is hartstikke leuk, ook helemaal in de nieuwe huisstijl enzo maar je hebt gelijk wat betreft de kleine potjes. Per potje is het natuurlijk snel op.
Die limited heeft alleen 4 specials en geen koffie die je mogelijk al kent. Dat is misschien leuker als je al de nodige koffies kent.
Op Instagram heb ik filmpjes gezien waar de specials werden beschreven. Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn (de filmpjes)….

hoeveel gram zou dat per potje zijn? 100? 150?
Londonium L R 24 + niche zero

14
youssef88 schreef:
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 21:03 Die december kalender is hartstikke leuk, ook helemaal in de nieuwe huisstijl enzo maar je hebt gelijk wat betreft de kleine potjes. Per potje is het natuurlijk snel op.

Ik weet het niet. Doe 100 of 150 gram bonen in een glas en zie wat het volume is en vergelijk dat met de potjes die je ziet. Misschien kan je dan een inschatting maken.
Als het je gaat om zoveel mogelijk bonen voor je geld kan je waarschijnlijk beter zelf wat zakjes van 250 gram uitkiezen.

Het is als met chocolade; een doosje merci is per 100 gram ook duurder dan een gewone reep.
Als je zoveel mogelijk chocola wilt voor je geld, dan neem je die reep. Wil je iemand iets leuks geven of heb je zin in allerlei smaakjes, dan neem je de doos merci.

15
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 23:58
youssef88 schreef:

Afbeelding
Ik weet het niet. Doe 100 of 150 gram bonen in een glas en zie wat het volume is en vergelijk dat met de potjes die je ziet. Misschien kan je dan een inschatting maken.
Als het je gaat om zoveel mogelijk bonen voor je geld kan je waarschijnlijk beter zelf wat zakjes van 250 gram uitkiezen.

Het is als met chocolade; een doosje merci is per 100 gram ook duurder dan een gewone reep.
Als je zoveel mogelijk chocola wilt voor je geld, dan neem je die reep. Wil je iemand iets leuks geven of heb je zin in allerlei smaakjes, dan neem je de doos merci.
Ik heb niets te melden maar het leek me grappig om voor de achtste keer een gigantische afbeelding te citeren zodat iedereen daar voorbij moet scrollen om een offtopic discussie te volgen. Goed weekend allemaal :+)

16
Ik ben ook nog wakker en moest wel lachen om je actie. Alleen pakt het niet uit zoals jij verwachtte of hoopte. Dit blijft er over van dat enorme kopietje:
Afbeelding
Ik duik met een glimlach op mijn snoet m’n bedje in. Goed weekend!
Afbeelding