Ik heb bijna alleen maar single boilers gehad.Perfecte stoom.Wel levers.Drankdier schreef: wo 27 nov 2024, 20:47 Je domobar is een single boiler zei je. Ook gehad... Na stomen is dat een ramp. Duurt lang om die e61 kop de koelen en flushen is een optie maar naar mijn idee was het dan toch kloten tot de boiler en groep weer in balans waren.
Stoom is daarnaast ook nooit heel droog of krachtig. Van mij part hadden ze nooit een stoompijp op een single boiler hoeven zetten. T werkt gewoon niet handig.
Re: Londinium Vectis, de goeie keuze?
12Haha ja levers is een ander verhaal. Dat heb ik nu ook. Ik bedoelde vooral de single boiler e61 machines.cremalaver schreef: wo 27 nov 2024, 21:10Ik heb bijna alleen maar single boilers gehad.Perfecte stoom.Wel levers.Drankdier schreef: wo 27 nov 2024, 20:47 Je domobar is een single boiler zei je. Ook gehad... Na stomen is dat een ramp. Duurt lang om die e61 kop de koelen en flushen is een optie maar naar mijn idee was het dan toch kloten tot de boiler en groep weer in balans waren.
Stoom is daarnaast ook nooit heel droog of krachtig. Van mij part hadden ze nooit een stoompijp op een single boiler hoeven zetten. T werkt gewoon niet handig.