Re: Zwarte Vrijdag

31
Hk87 schreef:
youssef88 schreef: vr 29 nov 2024, 12:42 manhatten 15% korting alles en vanaf 25 euro gratis verzendne >>> MCRFRIDAY

zelf net 2 zakjes kerstkoffie gekocht
en ook een proefpakket LR.... erg benieuwd na alle positieve berichten hier
Nice, die 15% tikt wel heel hard aan met de prijzen van Manhattan.

Voor als je ooit nog de koffie van Pepe Jijón wou proberen.
Dat is €35 korting op een kilo
Afbeelding

*Iemand een idee hoe je de clip direct kan invoegen dus zonder de link verwijzing.
[youtube]https://youtu.be/SX-CuynAeqg?si=C3TtXKIFvbxVdF_Z[/youtube]
Is die lekker?

Als mensen aanraders hebben bij Manhattan, ik hoor het graag. Ik ga daar ook even twee zakjes halen met deze korting alleen weet nog niet welke. Nog nooit geprobeerd dus wel leuk :)
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Re: Zwarte Vrijdag

32
Rosanne schreef: vr 29 nov 2024, 15:19
Hk87 schreef:
youssef88 schreef: vr 29 nov 2024, 12:42 manhatten 15% korting alles en vanaf 25 euro gratis verzendne >>> MCRFRIDAY

zelf net 2 zakjes kerstkoffie gekocht
en ook een proefpakket LR.... erg benieuwd na alle positieve berichten hier
Nice, die 15% tikt wel heel hard aan met de prijzen van Manhattan.

Voor als je ooit nog de koffie van Pepe Jijón wou proberen.
Dat is €35 korting op een kilo
Afbeelding

*Iemand een idee hoe je de clip direct kan invoegen dus zonder de link verwijzing.
[youtube]https://youtu.be/SX-CuynAeqg?si=C3TtXKIFvbxVdF_Z[/youtube]
Is die lekker?

Als mensen aanraders hebben bij Manhattan, ik hoor het graag. Ik ga daar ook even twee zakjes halen met deze korting alleen weet nog niet welke. Nog nooit geprobeerd dus wel leuk :)
Ik zit nu ook te kijken en ik ga er zeker èèn van pepe nemen hoe verschrikkelijk duur de prijzen ook zijn. Twijfel ook nog een beetje voor welke ik nog daarnaast wil.

Ik zie het ook als een stukje gunnen want de beste man heeft werkelijk een prachtig plek en verhaal in de koffie keten.

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden bij Manhattan besteld voor filterkoffie en dat was wel echt voor mij persoonlijk de lekkerste filterkoffie die ik ooit heb gehad.
Maar eerlijk gezegd voor espresso heb ik geen goede ervaringen bij Manhattan maar toen destijds had ik de Profitec GO en Eureka maler. Ik wil het nog een poging wagen nu op de strietman met Multi purpose schijven in de df83v.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs