Re: La Marzocco Linea Micra
101Wat is de gemiddelde prijs tweedehands? Nieuwprijs is tegenwoordig zon 3.4k voor rvs en 3.6k voor zwart of wit.
Maar je hebt dan nog steeds geen hevelmachine. Ik snap er niks van.Madencio schreef:Ik zie ze meestal voor rond de 2.4-2.5k verschijnen op MP. Moet je wel snel zijn want ze zijn echt zo weg.
Ik hoef ook geen LMLM hoor, ik zit gewoon vaak op MPomeCoffee schreef: za 14 dec 2024, 07:35Maar je hebt dan nog steeds geen hevelmachine. Ik snap er niks van.Madencio schreef:Ik zie ze meestal voor rond de 2.4-2.5k verschijnen op MP. Moet je wel snel zijn want ze zijn echt zo weg.
Wat mis ik dan zo zonder hevel machine? Ik zit zelf ook te twijfelen tussen een micra en een hevel machine.omeCoffee schreef: za 14 dec 2024, 07:35Maar je hebt dan nog steeds geen hevelmachine. Ik snap er niks van.Madencio schreef:Ik zie ze meestal voor rond de 2.4-2.5k verschijnen op MP. Moet je wel snel zijn want ze zijn echt zo weg.
Ik hoop dat je nu niet een aantal knorrige lever beren uit hun vredige winterslaap haalt met je opmerking over de schoonheid van een hevelmachine .mr Blanc schreef:Bedankt heren! Beide goede onderbouwing. Ik woon in Capelle ad IJssel ik zal tegen de tijd wel is kijken of ik ergens wat kan uit proberen. Eerst nog een SCA Barista opleiding bij Giraffe volgen jan/feb. Ene kant klinkt het gemak wel erg goed en schijnt de Linea goed te presteren, anderzijds ziet het proces van een hevel er wel altijd vet uit maar voor de vrouw niet gemakkelijk en ik ben nog geen enkel groep lever tegen gekomen die ik echt heel mooi vind (wel in de horeca etc maar dat zijn gelijk 2 of 3 groeps)
Nou dan woon je niet ver van Hendrik Ido Ambacht. Dus mocht je toch een lever willen proberen, hier staat een Vectis. En doordat ik die keuze heb gemaakt heb ik ook nog heel erg overwogen om een micra te nemenmr Blanc schreef: di 17 dec 2024, 10:03 Bedankt heren! Beide goede onderbouwing. Ik woon in Capelle ad IJssel ik zal tegen de tijd wel is kijken of ik ergens wat kan uit proberen. Eerst nog een SCA Barista opleiding bij Giraffe volgen jan/feb. Ene kant klinkt het gemak wel erg goed en schijnt de Linea goed te presteren, anderzijds ziet het proces van een hevel er wel altijd vet uit maar voor de vrouw niet gemakkelijk en ik ben nog geen enkel groep lever tegen gekomen die ik echt heel mooi vind (wel in de horeca etc maar dat zijn gelijk 2 of 3 groeps)