Ja. Je hebt ook een baard. Be different. Scheer hem af.omeCo schreef: ma 11 apr 2022, 18:37Je moet het inderdaad een beetje in de details zoek. Nou woon ik in een rijtjeshuis dus ik ben wel gewend aan veel van hetzelfde …cremalover schreef:Zien er allemaal hetzelfde uit naar mijn idee.Izzo,Profitec,Londinium,Quickmill Achille,Strega etc.
Kleine levers als La Pavoni,Olympia etc hebben dan al een stuk meer karakter.
Re: Profitec Pro 800 2.0
12Heb ik vorige week gedaan. Weg ermee. Ben meteen 15 jaar jonger geworden.cremalover schreef:Ja. Je hebt ook een baard. Be different. Scheer hem af.omeCo schreef: ma 11 apr 2022, 18:37Je moet het inderdaad een beetje in de details zoek. Nou woon ik in een rijtjeshuis dus ik ben wel gewend aan veel van hetzelfde …cremalover schreef:Zien er allemaal hetzelfde uit naar mijn idee.Izzo,Profitec,Londinium,Quickmill Achille,Strega etc.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
13Hahaha, mooi niet! Ik zag gisteravond een baardloze Carlo Boszhard. Kennelijk gaan de baarden verdwijnen. Ik doe het anders. M’n baard blijft.cremalover schreef:Ja. Je hebt ook een baard. Be different. Scheer hem af.omeCo schreef: ma 11 apr 2022, 18:37Je moet het inderdaad een beetje in de details zoek. Nou woon ik in een rijtjeshuis dus ik ben wel gewend aan veel van hetzelfde …cremalover schreef:Zien er allemaal hetzelfde uit naar mijn idee.Izzo,Profitec,Londinium,Quickmill Achille,Strega etc.
14Dat is wel een mooi cadeautje, 15 jaar jonger wordenbobbee schreef:Heb ik vorige week gedaan. Weg ermee. Ben meteen 15 jaar jonger geworden.cremalover schreef:Ja. Je hebt ook een baard. Be different. Scheer hem af.omeCo schreef: ma 11 apr 2022, 18:37 Je moet het inderdaad een beetje in de details zoek. Nou woon ik in een rijtjeshuis dus ik ben wel gewend aan veel van hetzelfde …
15Ik zal trouwens eens kijken hoe ik er zonder baard uitzie.cremalover schreef:Ja. Je hebt ook een baard. Be different. Scheer hem af.omeCo schreef: ma 11 apr 2022, 18:37Je moet het inderdaad een beetje in de details zoek. Nou woon ik in een rijtjeshuis dus ik ben wel gewend aan veel van hetzelfde …cremalover schreef:Zien er allemaal hetzelfde uit naar mijn idee.Izzo,Profitec,Londinium,Quickmill Achille,Strega etc.
16Haha!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
17Mag je al alcohol drinken….?
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
18Zie je nou? Ik ben beter af mèt baard.GuidovW schreef:
Mag je al alcohol drinken….?
19Nog steeds met baard. Nog steeds heel blij met m’n Pro 800 en nu ook blij met de nieuwe dingen die The Real Sprometheus gaat doen.
Hij stopt met de gebruikelijke reviews en heeft 2025 voor zichzelf uitgeroepen tot het jaar van de lever. Een pro 800 en een olympia cremina gaan daarbij een belangrijke rol spelen.
Ik ben benieuwd. Ik weet niet of ik veel van ga opsteken maar het is altijd leuk eigen apparatuur in video’s tegen te komen.
Hij stopt met de gebruikelijke reviews en heeft 2025 voor zichzelf uitgeroepen tot het jaar van de lever. Een pro 800 en een olympia cremina gaan daarbij een belangrijke rol spelen.
Ik ben benieuwd. Ik weet niet of ik veel van ga opsteken maar het is altijd leuk eigen apparatuur in video’s tegen te komen.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x The Force Tamper