Plaatmateriaal van de behuizing is wat dunner dan bij sommige andere merken. Maar die behuizing zit daarentegen wel solide in elkaar waardoor de boel niet ratelt zoals bij sommige andere merken. Pisbak vind ik erg overdreven want alles is gewoon 316 en 304 RVS maar het prijsverschil moet natuurlijk uit de lengte of uit de breedte komen.
Profitec GO is ook een goede betaalbare optie, maar als je veel melkdranken drinkt zou ik eerder voor de Mara X gaan.
Re: Lelit mara v2 www.coffeefriend.nl
12Een machine op de behuizing afrekenen terwijl het gewoon prima functioneert zou voor mij echt geen probleem zijn. Wat de machine kan voor het doel is belangrijk. En dat is volgens mij juist wat hierboven door de 2 kenners wordt gezegd, kopen die Mara X!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
13En bij voorkeur in een bakstenen winkel.
Espressomachines hebben soms onderhoud, reparatie of afstelling nodig.
Koffie distribueren doe je met een vrachtwagen.
Espressomachines hebben soms onderhoud, reparatie of afstelling nodig.
Koffie distribueren doe je met een vrachtwagen.
14Precies!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
15Bedankt bedankt, dat heb ik nodig, iemand die zegt kopen kopen.
Er zit in Heerlen een espressomachine service zaak waar ze ook de Lelit verkopen, daar kun je ook terecht voor onderhoud. Echter vragen ze €1399 voor dezelfde machine. Wel inclusief barista workshop, hier vraag ik niet om, aangezien ik 5 jaar barista ben geweest.
Er zit in Heerlen een espressomachine service zaak waar ze ook de Lelit verkopen, daar kun je ook terecht voor onderhoud. Echter vragen ze €1399 voor dezelfde machine. Wel inclusief barista workshop, hier vraag ik niet om, aangezien ik 5 jaar barista ben geweest.
Eureka Olympus 75E TIN - Expobar Leva - Brewista Smart Scale - DutchBaristaCoffee fan
16Dan heb je samen met de coffeefriend prijs een mooi punt om op te gooien om te zien of er iets onderhandelen valt...zo niet dan kun je altijd nog zien waar je hem koopt.