Issues met service voor Bentwood V63 grinder

1
Het heeft even geduurd voordat ik dit opschrijf, maar omdat er totaal geen respons meer komt van Gizmoty en Bentwood, vraag ik nu na of jullie misschien eenzelfde ervaring hebben. Ik heb een V63 Grinder on-line gekocht bij Nordic Coffee Tools in Zweden, omdat deze enkele honderden euro's goedkoper was dan bij Gizmoty (distributeur in NL toentertijd). Allemaal prima gegaan. Anders Thor van Nordic Coffee Tools is een leuke kerel.

Echter, na een paar maanden ging er wat mis met de maalschijven en heb nieuwe V2 version schijven gekocht. Dat wilde ik eerst bij Tjeerd Schravendeel van Gizmoty bestellen, maar die geeft toen al nul service op apparaten die niet via hem gekocht zijn. Echt dramatisch. Dus naar Manuel, de bedenker en maker van de V63 een mail gestuurd en die bevestigde dat hij op zoek was naar een nieuwe importeur in NL. Ik heb begrepen dat Tjeerd inmiddels is gestopt net zijn Gizmoty. Manuel stelde voor om de nieuwe schijven bij Nordic Coffee Tools te bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu heb ik de schijven binnen en ondanks de vriendelijke mailwisseling met Manuel die vroeg wat hij moest doen ("tell me how goed good service look like") om het goed the maken, hoor ik van hem ineens ook niets meer.

Nu zit ik dus met nieuwe schijven (€200,--) die ik niet kan (laten) vervangen, ondanks dat ik Manuel gevraagd heb om instructies. Er is nu dus ook radio stilte aan zijn kant. Ik weet niet hoe ik de schijf achterin de V63 moet vervangen.

Iemand eenzelfde ervaring met een Bentwood V63 en die daar misschien en op[lossing voor heeft?

Dank! René
Sanremo YOU, Bentwood V63