Re: Waterkoker en geluid

62
gilleko B. schreef: di 05 mar 2024, 08:52 Maar is er nu al een oplossing voor het auditieve probleem van Dirk Jan?
Afbeelding
Ja allang ;-)
Dirk Jan schreef: wo 28 feb 2024, 12:16 En het is een waterkoker van de Action geworden.
Het was mijn zwager die het opviel hoeveel herrie onze oude waterkoker maakte en hij gaf de tip voor die van de Action. Vanmorgen dus naar de Action en hoor: zoveel minder geluid. En zeer redelijk geprijsd.
https://www.action.com/nl-nl/p/2574659/ ... waterkoker
Ae_20240228_115930.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

63
Geluid, waterkoker en Dirk Jan. Zo af en toe bestel ik buiten medeweten van het gezin een ding. Eerste week januari wordt dit ding vanuit Zweden bezorgd. Te duur, ben ik nog niet over uit, maar zoekend naar allerlei argumenten om die koop voor mun eigen te rechtvaardigen, geen plastic die met het water in aanraking komen en, ja daar komt tie, zeer geluidsarm, en ziet er kek uit. Pas een huishoud schaar van Ernest Wright, nu een waterkoker van Aarke.

https://youtu.be/fbZpsHJ6BuU?si=dhS46PYAcum3hV7v

Afbeelding

65
Nou, wat een mooi ding! Dat ga ik bestuderen, want die ketel die ik bij de Action heb gekocht maakt al weer meer lawaai dan de oude Philips.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

67
Oeps, heb ik gezien ja, daar koop ik er tien van bij de Action. Maar misschien heb je wel gelijk, wat is nou eigenlijk de prijs als het heel goed bevalt! (zei hij heel dapper)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

69
rolholrol schreef: di 31 dec 2024, 18:56 Misschien een goedkopere optie: Severin WK 3418.
Kijk, dat is ook een leuke! Bedankt, ik zal ook eens nakijken hoe die piepjes te verhelpen zijn.

70
Dirk Jan schreef:
rolholrol schreef: di 31 dec 2024, 18:56 Misschien een goedkopere optie: Severin WK 3418.
Kijk, dat is ook een leuke! Bedankt, ik zal ook eens nakijken hoe die piepjes te verhelpen zijn.
ik heb de piepjes een stuk zachter gemaakt door een drupje lijm op het speakertje te leggen. nu is het heel comfortabel.