Jura C5

1
Post gewijzigd door de mp advertentietekst toe te voegen.

Jura C5, in 2021 door Jura Zoetermeer volledig gereviseerd waarbij o.a. de volledige uitloop is vervangen. Ik heb hem nieuw gekocht in 2013.

Na 11 jaar is een apparaat natuurlijk niet meer zo goed als nieuw, de (kleine) issues die er zijn:

De melkschuimer (het apparaatje wat voor de automaat ligt op de 1e foto) heb ik al een tijd niet gebruikt en moet waarschijnlijk een nieuw rubber ventiel in voor juiste werking.

De selectieknop werkt niet 100% soepel maar is nog volledig functioneel. Jura Zoetermeer vond het niet reparatie waardig en gaf aan dat dit geen problemen zal geven.

Verder is het apparaat echt top. Ik heb hem altijd ontkalkt en gereinigd als erom gevraagd werd. De middelen op de foto zitten erbij. Ik heb het apparaat nog in gebruik en hij kan uiteraard getest worden.

Ik verkoop hem vanwege overstap naar een half automaat.

Zie voor foto's:
https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... ons_seller

Voor forum gebruikers €175
Laatst gewijzigd door JuraC5gebruiker op wo 01 jan 2025, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Jura C5

2
2021 een onderhoud gehad bij Jura. Dat is zo'n 3 a 4 jaar geleden. Niet echt relevant meer maar dit wel vind ik want dit speelt nu;

"Na 11 jaar is een apparaat natuurlijk niet meer zo goed als nieuw, de (kleine) issues die er zijn:

De melkschuimer (het apparaatje wat voor de automaat ligt op de 1e foto) heb ik al een tijd niet gebruikt en moet waarschijnlijk een nieuw rubber ventiel in voor juiste werking.

De selectieknop werkt niet 100% soepel maar is nog volledig functioneel. Jura Zoetermeer vond het niet reparatie waardig en gaf aan dat dit geen problemen zal geven."

Prima dat je hier op ons forum adverteert maar graag wel open en bloot zonder linken naar marktplaats.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

3
Excuses daarvoor. Ik heb hier niet zo bij stilgestaan. Door te linken naar MP is het niet nodig de hele tekst hier te plaatsen. En wil uiteraard transparant zijn, daarom ook de issues vermeld in de advertentie. Ik pas de openingspost aan.

4
Liever hier een volledige advertentie incl foto's etc.

Niks moet maar dit is wel wat ik op get forum van belang vind.

Excuus is niet nodig.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!