Ik kwam er pas achter dat er bij ons in de buurt (lees kleine 10 minuten rijden) koffiebranderij Pacamara zit.
Vandaag maar eens langs gegaan en een praatje gemaakt en uiteraard een paar zakjes meegenomen om te proberen.
Re: Wat drink je nu?
5012Wilde een tube haynes lubri-film plus bestellen en kwam bij cafedujour.nl terecht (tip, bij hen bestellen via bol 33 euro, rechtstreeks 18).
Kende ze niet beetje op de site te kijken proefpakket van 7 single origins besteld.
Iemand bekend met deze bonen?
Kende ze niet beetje op de site te kijken proefpakket van 7 single origins besteld.
Iemand bekend met deze bonen?
5014
Ik ga deze twee proef sets van Grounded die ik vandaag heb binnen gekregen eens uitproberen. 3x filter en 3x espresso. De ‘lava cherry’ is als eerste aan de beurt want die is op 16 december reeds gebrand. Meer mensen ervaring met deze club?
Re: Wat drink je nu?
5015Ik heb van Grounded regelmatig de Ethiopië. Die vind ik erg lekker en goed gebrand! Tof dat ze nu ook een geisha hebben. Misschien dat ik daar binnenkort weer eens een bestelling ga doen
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker