Re: Speedster of MVP Hydra
71Ja inderdaad een mooie machine. De Speedster komt goed in beeld in de nieuwe serie Safe Harbour.
Slayer, Weber Key MK2, Lagom 01 & Casa 65/48. Xbloom
Jawel de oudere versies hebben ook "gewoon" de PPIC en daarmee krijg ik ook al vrij gemakkelijk 10-15 seconden pre-infusie afhankelijk van hoeveel leidingdruk ik door de drukregulator laat. Vandaar ook mijn vraag, de preinfusie is eigenlijk al zo goed dat ik me afvraag of je wel nóg langer wil omdat het vanaf dat punt zo veel van je maler graat vragen door de extreem fijne maling...xpresso schreef: wo 22 jan 2025, 21:50 Mijn machine heeft al een pre-infusion cylinder (schijnen oudere versies niet te hebben) als standaard. Ik speelde daar al mee door de line pressure (halverwege hendel inderdaad) te gebruiken om die te vullen (ongeveer 8-10 seconden) Nu kan ik icm de idro verder spelen. Machine gaat nu niet meer gelijk van de pre infusion line pressure naar 9 bar maar bouwt bv. rustig op via 6 bar. En afbouwen is nu ook leuk. Van 9 bar naar de middenstand en daarna pas uit. Krijg je een soort Hevel machine profiel.