Expobar Leva stoom ipv water
1Apparaat doet het goed alleen soms komt er een tijdje stoom uit de sproeikop ipv water. De pressostaat staat op 1,0-1,3 afgesteld.
Wat is volgens jou dan het probleem?expobarPeter1! schreef: ma 17 feb 2025, 12:09 Apparaat doet het goed alleen soms komt er een tijdje stoom uit de sproeikop ipv water. De pressostaat staat op 1,0-1,3 afgesteld.
Nou dit is iets van de laatste maanden, voorheen een beetje stoom en vervolgens water, nu vaak veel stoom gedurende langere tijd, dus ik vraag me af is er iets niet goed...fransg schreef: ma 17 feb 2025, 12:40Wat is volgens jou dan het probleem?expobarPeter1! schreef: ma 17 feb 2025, 12:09 Apparaat doet het goed alleen soms komt er een tijdje stoom uit de sproeikop ipv water. De pressostaat staat op 1,0-1,3 afgesteld.
alleen als het apparaat een tijd aanstaat en ik hem even flush voordat ik koffie maakHanR schreef: ma 17 feb 2025, 15:43 Alleen als je de groep open zet (en de pomp aan)? Of lekt er ook, wanneer de machine aan staat, stoom uit de zetgroep?
Je herkent dit aan een nat douchescherm.
Koffie distribueren doe je met een vrachtwagen.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”