Mijn Melitta Caffeo Solo blijft in haar ontkalkingsprogramma hangen

1
Beste koffieliefhebbers,
ik heb gisteren een tweedehands Melitta Caffeo Solo machine op de kop kunnen tikken. Na de eerste kop (lekkere) koffie gaf de machine aan dat ze liefst gereinigd en ontkalkt zou worden.
Het geïntegreerde reinigingsprogramma werd vlekkeloos doorlopen.
Bij het ontkalkingsprogramma bleef de machine echter hangen in de 2de fase. Ze bleef kleine beetjes water oppompen om deze hoeveelheid vervolgens in de lekbak te laten lopen .
Na 2 volledige watertanks opgepompt te hebben heb ik de machine afgezet. De procedure van oppompen is daardoor gestopt maar de lichtjes van 2 bonen blijven branden en het ontkalkingssymbool blijft knipperen.
Ik heb verschillende toetsencombinaties uitgeprobeerd die volgens 'troubleshooting op het web' het probleem zouden verhelpen en heb geprobeerd van de machine te resetten, beide echter zonder succes.
Het lijkt wel alsof bij elke gevormde toetsencombinatie de machine water begint op te pompen en de watertank in 1 keer in de lekbak wil laten lopen.
Is er iemand die mij kan helpen om mijn Melittamachine terug aan de praat te krijgen ? Alvast bedankt, warme groeten. Reg