Nieuw op dit forum omdat ik een koffiemaler die ik op tv zag maar niet gevonden krijg.
Ook dit forum heb ik afgestruind, waaronder de beginnersgids, maar ik ben helaas niet geslaagd. De maler die er het meest op lijkt is de Zerno Z1. Vandaar deze post.
Wie o wie kan de maler, hieronder rechts in beeld, identificeren? Wellicht wordt de foto gedraaid geüpload, dan is het het bovenste apparaat;)
Re: Raad de maler
2Een snelle google search laat me zien dat het een generiek chinesium ding is. Misschien deze:
https://a.aliexpress.com/_EwGTPKG
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60
3LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Vanwaar je interesse in deze maler?
Gezien het vermoedelijk een clone is, zou ik even verder zoeken naar een kwalitatief goede maler die aan je wensen voldoet.
Gezien het vermoedelijk een clone is, zou ik even verder zoeken naar een kwalitatief goede maler die aan je wensen voldoet.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
5Mag ik vragen waarom je graag een maler die je op tv ziet graag wilt vinden? Is hij bijzonder goed? Lijkt op een xeoleo.Diik schreef:Nieuw op dit forum omdat ik een koffiemaler die ik op tv zag maar niet gevonden krijg.
Ook dit forum heb ik afgestruind, waaronder de beginnersgids, maar ik ben helaas niet geslaagd. De maler die er het meest op lijkt is de Zerno Z1. Vandaar deze post.
Wie o wie kan de maler, hieronder rechts in beeld, identificeren? Wellicht wordt de foto gedraaid geüpload, dan is het het bovenste apparaat;)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
6Chinesium, nice die ga ik onthouden! Hoe heb je m via Google gevonden? Image search? Want ik kreeg het maar niet voor elkaarLeinad schreef: do 17 apr 2025, 12:28 Een snelle google search laat me zien dat het een generiek chinesium ding is. Misschien deze:

7Enige tijd geleden ging onze sage barista express (is dat op dit forum vloeken in de kerk?) kapot en moest ik op zoek naar een nieuw apparaat. Op mijn zoektocht kwam ik regelmatig op de Gaggia tegen als zijnde een goede espressomachine. Ik vond het toentertijd teveel gedoe om daarnaast ook nog een maler uit te zoeken omdat we midden in een verhuizing zaten. Hierdoor hebben we onze machine laten reviseren. Nu kwam op tv een fragment voorbij waarbij de heer des huizes aangaf een koffie-geek te zijn waardoor ik aannam dat hij wel het een en ander zou weten van machines en malers en m’n interesse in de Gaggia en maler weer was gewekt. Ik vind de maler er ook vet uitzien waardoor ik er meer over wilde te weten komen.bobbee schreef: do 17 apr 2025, 14:42Mag ik vragen waarom je graag een maler die je op tv ziet graag wilt vinden? Is hij bijzonder goed? Lijkt op een xeoleo.Diik schreef:Nieuw op dit forum omdat ik een koffiemaler die ik op tv zag maar niet gevonden krijg.
8Yep, het was een van de eerste hitsDiik schreef:Chinesium, nice die ga ik onthouden! Hoe heb je m via Google gevonden? Image search? Want ik kreeg het maar niet voor elkaarLeinad schreef: do 17 apr 2025, 12:28 Een snelle google search laat me zien dat het een generiek chinesium ding is. Misschien deze:

Ik gebruikte specifiek "circle to search", zit gewoon op mijn 5 jaar oude telefoon.
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5