Honne Hedone

1
Ik verkoop mijn Honne Hedone. Niet omdat in een nieuw model wil, maar omdat ik stop met het koffiegebeuren. Ik merk dat ik mijn koffiespullen bijna nooit meer gebruik en vind daarom dat iemand anders er beter gebruik van kan maken.

Machine is zo'n 2 jaar oud en verkeert in nieuwstaat.

Er zit een extra aandrijfriem bij.

Vaste prijs is 900 euro. De prijs is volgens mij zeer fair en bieden hoeft dus niet.

Foto aanklikken en hij staat recht.

ps. Ik was lid onder de naam Alabaster, maar ik kan met die account niet meer inloggen. Ik heb daaron een nieuw account aangemaakt, maar ik ben dus niet een 'newbie', die even iets komt dumpen.

Re: Honne Hedone

3
robinfcb schreef: ma 21 apr 2025, 14:26 Mooie prijs, als ik er niet al 1 had zou ik hem zo overnemen :mrgreen:
Is er ook een functionele verschil tussen de twee? want ik zie dat deze geheel zwart is waar de andere ook stukjes rood heeft of is dat puur cosmetisch 🤔
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)
* SSP MP (Multi-purpose)
* DLC Espresso burrs

4
Hk87 schreef: ma 21 apr 2025, 19:38
robinfcb schreef: ma 21 apr 2025, 14:26 Mooie prijs, als ik er niet al 1 had zou ik hem zo overnemen :mrgreen:
Is er ook een functionele verschil tussen de twee? want ik zie dat deze geheel zwart is waar de andere ook stukjes rood heeft of is dat puur cosmetisch 🤔
Is puur cosmetisch.

5
Suffriso schreef: ma 21 apr 2025, 20:33
Is puur cosmetisch.
Niet helemaal.
Mijn model is een ouder model, alleen is hij toevallig wel naar de fabriek terug geweest om de nieuwe functies te installeren. Dus als je model met rode of goude accenten ziet is het wel aan te raden om na te vragen of bijvoorbeeld de anti-retentiemodule is geïnstalleerd.
Jouw zwarte model is het meest courante model.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

6
robinfcb schreef: di 22 apr 2025, 02:49
Suffriso schreef: ma 21 apr 2025, 20:33
Is puur cosmetisch.
Niet helemaal.
Mijn model is een ouder model, alleen is hij toevallig wel naar de fabriek terug geweest om de nieuwe functies te installeren. Dus als je model met rode of goude accenten ziet is het wel aan te raden om na te vragen of bijvoorbeeld de anti-retentiemodule is geïnstalleerd.
Jouw zwarte model is het meest courante model.
En hoe zit het met de uitlijning? Kan je er van uitgaan dat het allemaal hetzelfde is of is dat ook iets wat kan verschillen en eventueel terug naar de fabriek brengen?

Is het juist dat hedone normaliter een perfecte uitlijning doet bij alle malers die ze verkopen voordat ze het opsturen?
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)
* SSP MP (Multi-purpose)
* DLC Espresso burrs