Hi koffie liefhebbers!
Ik ben Lisan en ik ben bezig met afstuderen van de opleiding food, commerce and technology. Mijn onderzoek is naar een speciale koffieboon uit de veengebieden van Indonesië, de liberica koffie! Deze koffieboon kan helpen bij het behoud van veenbossen in Indonesië, die nu gepakt dreigen te worden.
Voor het onderzoek heb ik bepaalde informatie nodig van echte koffieliefhebbers. Dus zouden jullie me willen helpen met het invullen van onderstaande enquête? Het duurt tien minuten.
Alvast heel erg bedankt!
https://forms.gle/7nQytWvA87bGNLQF6
Re: Hulp van koffieliefhebbers gezocht!
2
Heel veel succes met je onderzoek!!
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
3
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino
5
Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper
6
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
8Groen vierkant vlakje van 5mm met in het midden een wit vinkje.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
9CorrectDirk Jan schreef:Groen vierkant vlakje van 5mm met in het midden een wit vinkje.

Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper
10Dirk Jan schreef:Groen vierkant vlakje van 5mm met in het midden een wit vinkje.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!