Gespot: Lasta Forest

1
Gespot! Een manier van koffie zetten voor. Onderweg, voor op de camping?

Ik was verbaasd dat ik over deze machine/ dit apparaat, niks kan vinden op dit forum. Is iemand hier bekend mee? Voor/ nadelen?

Denken jullie dat dit er leuk uitziet maar verder niet goed werkt?

Zelf heb ik een percolator voor op de camping en een handpresso. Ik ben vooral benieuwd wat jullie van dit ‘kekke’ apparaatje vinden.

https://lastaforest.com/products/portab ... esso-maker

Rancilio Silvia v1, DF64v

Re: Gespot: Lasta Forest

3
Inderdaad. En hetzelfde systeem met drukopbouw door middel van CO2 patronen heeft de Upshot ook. En ze zijn allemaal in de uitverkoop. Ik vind het leuke apparaatjes, vooral de upshot met z'n houten handvat en omhoog borrelende espresso. Zo vind ik de 9barista ook een prachtig ding. Toch koop ik hem niet, omdat ik kampeer in een tent en alles dan tegen een stootje moet kunnen. Daarom wil ik geen dure apparaten met fijne onderdeeltjes en mechaniekjes en gebruik ik een onbreekbare kunststof French press, een Aeropress en een Handpresso. Ik zou het wel overwegen als ik in een huisje zou zitten, zeker alles die geen stroomvoorziening zou hebben.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino

Re: Gespot: Lasta Forest

5
Die bestellen ze in bulk van Alibaba/Aliexpress. Je kan hem denk ik beter zelf via Ali bestellen als je dit wil hebben. Ik kreeg vandaag ool een instagram reclame voor een puckscreen magneetje van dezelfde toko, dus ze doen dit met meerdere koffietools.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕