Re: ff voorstellen

21
Weer een kleine update.

Eindelijk toch gekozen om een waterontharder (Remon Waterontharders) te laten plaatsen. Hardheid van het water zat op 8,6DH. Ook veel last van kalk aanslag in de badkamer etc. Water voelt al veel zachter aan. Smaak is uiteraard ook iets anders. Coffee smaakt er niet slechter om. Met de Linea Micra is het nog steeds iedere dag een feest om van een bakkie te genieten. En die vreselijke Brita waterkan is eindelijk verdwenen uit de koelkast.

Nu nog opzoek naar een leverancier voor een Normcore Needle Distributor Tool V3 - Planetary Version. Ik kan hem wel bestellen op de originele site van Normcore. Maar dan rekenen ze meteen bijna 30 dollar verzendkosten. Dus als iemand een winkel kent in NL. Ik hou me graag aanbevolen.
La Marzocco Linea Micra, Eureka Mignon Turbo, Normcore Needle Distributor Tool V3 - Planetary Version, Normcor V4 spring loaded tamper, Normcore / Coffee Gravity Distributor Tool, MantaBrew WeighMaster Module B.

23
Wil toch wel de originele van Normcore. Heb de tamper en de leveler er namelijk ook al van.
La Marzocco Linea Micra, Eureka Mignon Turbo, Normcore Needle Distributor Tool V3 - Planetary Version, Normcor V4 spring loaded tamper, Normcore / Coffee Gravity Distributor Tool, MantaBrew WeighMaster Module B.

25
bobbee schreef: di 21 okt 2025, 19:30 Er is geen originele eigenlijk, mhw-3bomber was volgens mij de eerste. Maar snap dat je alles gelijk wilt hebben, dat staat wel strak.
Afbeelding
Dat bedoelde ik eigenlijk ook met originele. De originele van Normcore. Heb hem zojuist toch naar besteld incl. nieuwe tamper mat van Normcore. :-)

26
Vandaag de Normcore Needle Distributor Tool V3 - Planetary Version 58mm en de Normcore Espresso Corner Tamping Station V3 binnen gekregen. Mooi apparaat die Needle Distributor en alles heel netjes verpakt. Heb de 0,25mm naalden erin gezet. Zat ook nog een setje 0.30mm bij. Mooi als reserve houden. :-)

Hobby kost geld, maar dan heb je ook wat. :-) Vooral het plezier van lekkere coffee maken.

[attachment=0]Screenshot_20251030_150220_Gallery.jpg[/
attachment]
Bijlagen

28
In deze threat staan nog wel een paar foto's van mijn setje.

Maar zal binnenkort eventjes proberen een mooie foto te maken.
MichaelGaggia schreef: do 30 okt 2025, 17:10 Heb je een mooie foto van wat verder van je hele set want het ziet er erg netjes uit voor wat ik kan zien
Afbeelding

30
ChrisZ schreef:In deze threat staan nog wel een paar foto's van mijn setje.

Maar zal binnenkort eventjes proberen een mooie foto te maken.
MichaelGaggia schreef: do 30 okt 2025, 17:10 Heb je een mooie foto van wat verder van je hele set want het ziet er erg netjes uit voor wat ik kan zien
Afbeelding
Oh ja ik was vergeten dat je er tegeltjes achter had gezet
Afbeelding
daarom herkende ik het niet meteen