Re: Lagom P80

41
Zou dat komen dat ze voor de eerste flights van de P80 grotere hoeveelheden hebben geïmporteerd? Zeg een container - en die dan vanuit een EU distributie verspreiden?
Ik heb ook voor de prepaid versie gekozen, ik ben benieuwd.

Voor mijn Casa heb ik destijds ook de prepaid shipping kunnen kiezen, later een kleine aanslag gehad. Volgens mij 18 euro of zo.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

42
ErikvW schreef:Zou dat komen dat ze voor de eerste flights van de P80 grotere hoeveelheden hebben geïmporteerd? Zeg een container - en die dan vanuit een EU distributie verspreiden?
Ik heb ook voor de prepaid versie gekozen, ik ben benieuwd.

Voor mijn Casa heb ik destijds ook de prepaid shipping kunnen kiezen, later een kleine aanslag gehad. Volgens mij 18 euro of zo.
Werd via EU hub. Yaboobo jbd Duisburg geleverd en vandaar uit via DPD..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

44
Nou ik wacht met smacht jullie bevindingen af. En zodoende is de prijs toch wel erg gunstig voor ons in Nederland.

Ik hoop dat het een allround maler is geworden, niet zozeer alleen gericht op de light roast.

Ik heb zelf toch besloten voor een MC6,
Als er interesse is na een tijdje kunnen we ze naast elkaar vergelijken met een koffie uurtje.
You can't buy experience